electr0nique Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Finnes det noen websjapper som selger maxtor-disker i retailutgaven, fremfor bulk?
electr0nique Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Det var nettopp det.. Jeg hadde håpet å finne en websjappe av den billige typen som første retaildisker (ser ut som om jeg kan lete lenge etter det), slik jeg kan få loppet lefdal for litt penger (de har 150% prisgaranti, men nekter (forståelig nok) å sammenligne prisen med bulkdiskene man får hos de fleste nettbutikker..)
oslo72 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hadde jeg vært deg hadde jeg brydd meg mindre med å loppe Lefdal - og heller spart pengene ved å kjøpe en bulk... Retail-disker er jo bare tull å kjøpe uansett.
electr0nique Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Tja, mitt utgangspunkt før jeg fikk beskjed om at de nektet å sammenligne med bulk (forståelig nok egentlig, men det er alltid lov å prøve seg), var 421kr for 80GB, 650kr for 120GB og 579,5kr for 160GB (lefdals priser sammenlignet med itbutikken.no sine etter 150% prisgaranti). Når man ser slike priser, er man dum om man ikke prøver seg
frustata Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 (endret) *EDIT* Lønner seg å lese hele tråden skikkelig.... Endret 4. august 2004 av frustata
oslo72 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Tja, mitt utgangspunkt før jeg fikk beskjed om at de nektet å sammenligne med bulk (forståelig nok egentlig, men det er alltid lov å prøve seg), var 421kr for 80GB, 650kr for 120GB og 579,5kr for 160GB (lefdals priser sammenlignet med itbutikken.no sine etter 150% prisgaranti). Når man ser slike priser, er man dum om man ikke prøver seg ... eller man er dum som tror at det ville funke å sammenligne retail og bulk...
electr0nique Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Vel, med fare for å virke nedlatende, men jeg vil ikke tro de ansatte hos lefdal og lignendes butikker er de mest oppegående til enhver tid. Personen jeg snakket med i går, brukte over et kvarter på å finne ut at det ikke gikk (det står faktisk ikke at diskene blir solgt som bulk hos de fleste websjapper)
oslo72 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Uhu... du må være marerittkunde nr. 1... og det var ment som et kompliment - egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå