Gå til innhold

Dette passer vell dårlig inn på dette forumet, men.. snøscoo


Enigma^

Anbefalte innlegg

Jeg har mange gang prøvd å presse fram på irc en liten samtale om snøscooter, men det virker som om ingen av dere liker det.. mange av dere mener det er "harry", og de som ikke mener det mener at det er så "farlig" eller "skummelt". De som mener det er harry, har vell ikke sett annet som har med scooter å gjøre enn noen gamle hårete jævler med skinnjakker som står Yamaha, Arctic Cat, Lynx, Polaris eller Ski-Doo på.. men scooter er ikke bare det skal jeg si dere, scooter er gøyalt. På mange måter mye mer spennende enn å kjøre bil på en flat og grei vei, det er mer "action" i å kjøre scooter. Dessuten er det mye mer fart i en scooter ( :grin: ). Og hvis dere mener det er farlig eller skummelt, så er kanskje det sant :grin:

 

Men dere som ikke har prøvd det... prøv det! Og, gi **** i å si hvor "harry" og "teit" det er, før dere har prøvd det :mad:

 

OG FOR GUDS SKYLD!!!! De som kjører scooter er for helveteee ikke samer! Hvor vanskelig er det å forstå?! Pek på samen på dette bildet takk:

 

pic001.jpg

 

 

OG FOR GUDS SKYLD!!! HVIS GRUNNEN TIL AT DERE SYNS SCOOTER ER HARRY, ER FORDI DERE HAR SETT FOLK I SKINNJAKKER MED LOGOER PÅ, SÅ MÅ JEG SI AT SÅ GODT SOM INGEN KJØRER SCOOTER MED SÅNNE SKINNJAKKER MED TEITE LOGOER PÅ!!! JEG GJØR DET IKKE, OG KJENNER INGEN SOM GJØR DET! SÅ DET SÅ!

_________________

Enigma^ @ #ustabil @ EFnet

 

MSI K7 Pro MS-6195

AMD Athlon K7 800

384MB SDRAM 100mhz

Hitachi 776ET 19"

ChainTech GeForce 2 GTS

 

[ Denne Melding var redigert av: Enigma^ på 2002-04-28 12:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg har maks lyst til å prøve snøscooter, det ser DØDSKULT ut! jeg har bare sitti på noen ganger før.. :sad:

Jeg er kanskje harry? eller? men, synes ikke snøscooter er harry!!

Synes iogforseg ikke at crosser etc er harry heller jeg da.. men KUUULT!!;D

 

Vet ikke du om f.eks har prøvd 4-hjuling? det har jeg derimot kjørt masse av... sånn 150ccm og mere, drar SJUKT!;D må prøves!;D

Lenke til kommentar

Uten tvil det morsomste kjøretøyet som finnes, selv om det er mange som kommer i nærheten.

 

Må kanskje være litt adrenalinfrik før å få tenning, men de er ett must for alle fartsdopere å prøve dette.

 

(ut fra navnet er det kanskje ett lite hint om hvor jeg kommer fra)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-28 00:25, RaZoR_ skrev:


Vet ikke du om f.eks har prøvd 4-hjuling? det har jeg derimot kjørt masse av... sånn 150ccm og mere, drar SJUKT!;D må prøves!;D



 

Slike 4-hjulinger er dritkule! Har kjørt det masse! (får låne hyttenabon sin om sommern :grin:) Eneset minuset er at man må ha førerkort for tung motorsykkel og den må være registrert for at det skal være "lovlig". Selv om jeg er bare 16 så suser jeg rund på en 500ccm om sommer'n! Überkewlt!!!

Lenke til kommentar
Quote:


On 2002-04-28 00:01, Enigma^ skrev:

Jeg har mange gang prøvd å presse fram på irc en liten samtale om snøscooter, men det virker som om ingen av dere liker det.. mange av dere mener det er "harry", og de som ikke mener det mener at det er så "farlig" eller "skummelt". De som mener det er harry, har vell ikke sett annet som har med scooter å gjøre enn noen gamle hårete jævler med skinnjakker som står Yamaha, Arctic Cat, Lynx, Polaris eller Ski-Doo på.. men scooter er ikke bare det skal jeg si dere, scooter er gøyalt. På mange måter mye mer spennende enn å kjøre bil på en flat og grei vei, det er mer "action" i å kjøre scooter. Dessuten er det mye mer fart i en scooter (
:grin:
). Og hvis dere mener det er farlig eller skummelt, så er kanskje det sant
:grin:

Men dere som ikke har prøvd det... prøv det! Og, gi **** i å si hvor "harry" og "teit" det er, før dere har prøvd det
:mad:

Og ikke si at jeg er teit pga. dette innlegget
:grin:

PS: Bare seriøse svar på denne takk..
:lol:

_________________

Enigma^ @ #ustabil @ EFnet


MSI K7 Pro MS-6195

AMD Athlon K7 800

384MB SDRAM 100mhz

Hitachi 776ET 19"

ChainTech GeForce 2 GTS


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Enigma^ på 2002-04-28 00:05 ]</font>


Unnskyld, Men har dette noe med data å gjøre.
Lenke til kommentar

C. Alshus.. enten har du ikke prøvd scooter, eller så er du for feig til å syns det er artig... eller så er du bare ute etter å ødelegge for meg :wink:

 

Da har du LITE å gjøre :lol: :lol: :lol:

 

Så please, la vær :mad:

 

PS: du trenger da vel for HELVETE ikke å være same for å kjøre scooter? er du genial eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...