AssMan2003 Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Sitter her med gode gamle Heroes of Might and Magic III Complete Edition.. Men som sagt vil det ikke fungere, ja det vil faktisk ikke starte installasjonen engang.. Når jeg trykker på setup (etter å ha måttet gå inn på cd'en siden autoplayen heller ikke virker) så skjer det ingenting.. Meget kjedelig vil jeg si.. Har hørt det er mange andre som har hatt samme problem.. Er det noen reddene engler her i landet som vet hvordan man fikse dette? Eventuelt en side hvor man finner en patch til XP eller noe som fikser det? På forhånd takk for alle svar Mvh AssMan2003
tor_erik Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Jeg vet ikke løsnimgen på problemet ditt, men jeg vil bare informere om at jeg kjører Heroes III i Win XP Pro. Jeg kjører faktisk til og med Heroes II også. Så det er ikke Windows som trøbler i alle fall. Kanskje du allikevel skulle prøve kompabilitetsmodus?
Thombr86 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Skal selv kjøpe det i dag, så jeg kan se om jeg får det samme problemet. Og evt. en løsning
Turbosiggen Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Kjøper du spillet for å hjelpe Assman? Det kaller jeg service!
Thombr86 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 (endret) Kansje litt for å hjelpe, men jeg SKAL ha det selv! Heroes er et konge-spill, og jeg har ikke spillt Shadow of Death. BTW, er det noen som vet av et sted de selger en EU/UK versionen av Heroes of Might and Magic IV: Winds of War? Endret 4. august 2004 av BrAtTeRn
Thombr86 Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 F* ElKjøp hadde ikke Homm3, så jeg kan ikke hjelpe deg.
the_zombie Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 De har det på play.com til cirka 60 kr: http://play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=103583
Goophy Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Jeg måtte installere HOMM3 Complete via APCOMPAT med windwos som 98. Men å spille det nå går helt greit, uten å noe tull og tøys.
Erichsen Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) Æsj, dobbel... Endret 5. august 2004 av Erichsen
TheDarkListener Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Funker fint hos meg. Både 2-ern, 3-ern og 4-ern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå