Gå til innhold

TES: ny karakter i morrowind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på å lage en char. som lissom skal ligne på en fyr i en bok, prince kheldar (List) fra bøkene i sagaen om belgarion.......for dere som ikke har lest bøkene her er en liten beskrivelse av ham: en liten mann med lang og spiss nese, han er en tyv, snikmorder, kjøpmann og akrobat, han bruker dolker som han enten kaster eller stikker inni folk...han er veldig sarkastisk og prater kødd hele tida men han er alt i alt en ypperlig fyr........ :D

jeg tenkte han skulle ha major skills som sniking, akrobatikk, kort sverd, og andre ting som passer for han, han skulle så klart melde seg inn i thieves guild.

men jeg lurer på dette: han er et menneske men det er dark elf som har best sånne ting som han trenger, går det an å bruke imperial uten at det gjør så veldig forskjell ?

finnes det noen bra short sword, helst dagger, som er no tess ?

finnes det en type dolk i morrowind med krumt blad ?

takker for svar !! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det klart beste valget for en char etter den beskrivelsen der, er jo en woodelf. De er små og har menneskelignende trekk. De er gode i marksman og acrobatics, noe som gjør dem perfekte for stealth-baserte klasser. Om du absolutt vil være menneske, så er imperial en grei rase å gå for.

Når det gjelder skills ville jeg ha gått for følgende: Major: acrobatics, sneak, marksman, shortblade,security. Minor: Light Armor, illusion,speeechcraft, Mercantile, Athletics.

Disse skillsene passer perfekt om du vil være både en snikmorder og en tyv .

Det finnes en dolk som har krumt blad. Det er ganske bra og heter daedric dagger eller noe sånt. :yes:

Endret av GhOZZZZt
Skrevet (endret)

10-12 hadde den. Er vel ikke akuratt hva jeg kaller bra :thumbdown: men, men..........det er jo en dagger tross alt....... :roll:

ps: det finnes vel ingen bedre dagger ? (samme om det er krumt blad el ikke)

Endret av figure_02
Skrevet

Ok, om du virkelig vil ha tak i en god dolk så vet jeg om en som heter så mye som mehrunes razor eller noe i den duren. Om du vil ha tak i denne så må du gjøre en liten quest for daedra-prinsen Mehrunes Dagon. Referer atter en gang til denne

siden. Dolken gir opptil 17 i damage, pluss at den gir 7-20 i poison damage. og weakness to poison.

Skrevet
Ok, om du virkelig vil ha tak i en god dolk så vet jeg om en som heter så mye som mehrunes razor eller noe i den duren. Om du vil ha tak i denne så må du gjøre en liten quest for daedra-prinsen Mehrunes Dagon. Referer atter en gang til denne

siden. Dolken gir opptil 17 i damage, pluss at den gir 7-20 i poison damage. og weakness to poison.

Den er ikke så god, har den selv i "samlingen", men det som er snæx er selve questen.

Jeg sleit i dagevis med å finne alas tomb..

Skrevet

Hva med den dolken du får fra siste questen i Morag Tong?

10-12 dam, pluss 10-50 health absorb in 50 sec + en ting til (tror det ble riktig)

Det er i mine øyne ett av de beste våpnene i TES3

Skrevet
Hva med å enchante en egen dagger?

hvis det har noe med construction settet å gjøre så leter jeg fortsatt etter et slags ''kurs'' el no slikt på nett e.l

Skrevet (endret)
Du kan jo velge classen "Assasin" og gå ut ifra den når det gjelder skills og sånt. Personlig liker jeg ikke så veldig mange av de forhåndsdefinerte klassene, men det er greit som utgangspunkt. Prøv også [url="http://www.rpgplanet.com/morrowind/ozmorrowind/"]Morrowind Character Profile Creator[/url] - et must! :w00t: Endret av ProZaC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...