chokke Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Har fått tilbake dataen nå, og den ene hardisken var C: og den andre var J:, CD/DVD ROMen og brennern var H: og I:. D:-G: var flyttbare disker som ikke fantes, fått fjerna de nå. Finnes det en måte uten å måtte formatere?
Jim Rager Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 start -> kontrollpanel -> Administrerende verktøy -> Computer management -> Disk management.
jonnor Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 (endret) Høyreklikk på "min datamaskin/my computer" og velg "mangage" og så "disk managament". Så høyreklikker du på partisjonen du vil forandre bokstav til og velger "Change drive letters and paths" Så skriver du inn "D:\" og trykker ok. (huska ikke hva alt dette heter på norsk er vant med engelsk Windows.) PS: dette funker nok kun hvis du har Win XP EDIT: Citric var før meg Men jeg forklarte litt mer da Endret 3. august 2004 av NorthWave
aschj Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Disk management (aka 'diskbehandling') er i Windows 2000 også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå