b-real Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Dette er snak om programvareproblem og ikke lagrinsmedie. Flyttes til programvare.
Janmandelid Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Hehe! Helt enig! Men poenget mitt er at noen hevdet at det gikk an å endre filnavnet fra .img til .iso, og det gikk altså ikke an hos meg. Er det isobuster som er redningen våres her altså???
Janmandelid Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Fikk altså ikke til dette heller selv med ISO-Buster. Etter å ha extractet filene, så ville nok ikke verken Nero eller CloneDVD encode disse filene. Noen som har peil her???
Janmandelid Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Ingen som har vært borti denne problemstillingen altså?
wæng Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 vet ik om dette funker, men j gjorde følgende: endret navnet på filen fra xxxxx.img til xxxxx.iso, og brente dette under funksjonen "brenn image på plate", funket da..
W Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Prøv heller DVD Decrypter som en annen sa i denne tråden. Bruker bare det programmet selv når jeg brenner ut .img filer, og jeg har aldri opplevd noen problemer med det.
Muffinman Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Denne tråden er over et år gammel, så jeg regner nok med at trådstarter enten har løst problemet eller gått videre i livet... :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå