Gå til innhold

SE T630 vs Siemens Cx 65


Anbefalte innlegg

japp , da er expert ute med kampanje , man kan få de der to telefonene for bare 1 krone! altså SE T630 vs Siemens Cx 65

 

jeg vet at det er med ab. men jeg har det fra før , så dere trenger ikke å bekymre dere om det...

 

MEN jeg lurer på , hvilken burde jeg kjøpe? for jeg vet ikke selv helt , har tenkt på det i dag men vet ikke helt ... noen erfaringer eller råd?

 

det jeg har lest at er + med Siemens i forhold til SE T630

+ VGA kamera + videokamera

+ 11mb plass

+ avansert adresse-"bok"

 

minuset er i hvertfall at den ikke har Blåtann/bluetooth..

 

er det flere?

 

håper på raske svar og meninger .. og hvis dere finner tester om de to så hadde vært bra .. vet ganske mye om T630'n .... altså tester osv som fins også her på amobil.no ..... men dem har ikke testa Siemensen enda .....

 

any help?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker takker for raske svar :D

 

 

hmm , noen andre meninger ?

 

du som er skribent her på forumet , hva ville du ha anbefalt? for har bare litt dårlig erfaring med Siemens C45 og etter det har jeg ikke kjøpt siemens ... har T610 nå , men .. vet ikke jeg ...

 

flere meninger? :hmm:

Lenke til kommentar

yees .. hmm .. ser ut at stemmene taler for seg selv? at det blir Siemens Cx65 ... hmm .. eneste jeg håper på er at den er ikke like drit "system" i som mitt gamle C45 ... som jeg hadde for et par år siden ..... den klikket HELE tiden .. var umulig å ringe med , og ikke for å snakke om å sende sms ..

 

noen som vet om den er bra og/eller rask å skrive sms med ?

 

er den stor ? i forhold mente jeg da ... i forhold til T630/T 610 .. har jo T610 nå så ... SÅ Cx65 ville ha vært en bedre og større "oppgradering" , enn å hoppe fra T610 til T630? :w00t:

Lenke til kommentar

Vil nesten ikke kalle t610->t630 en oppgradering engang. Total waste of money er riktigere..Skjønner ikke hvorfor SE laget t630 engang nesten, og for min del ligner det, unnskyld uttrykket; Nokiamarkedsføring :thumbdown:

Har c45 enda liggende, men den starter nesten aldri, og jeg får hele tiden "Kortfeil"..Tror nok Siemens har kommet seg vesentlig etter dette, og CX65 ligger ikke i samme gruppe som c45, da denne var en superbillig telefon.

Lenke til kommentar

ja enig ... må også si at 2mb er LITE i forhold til hva man kan få nå til dags ... seriøst , t.o.m de 11mb man får med Cx65'ern så virke det som reneste himmelen ! :p

 

jah spør om det samme her som i den andre tråden ... hva kan jeg forvente av video-opptakeren : flash aktig filming eller? sånn 1 bilde per sekund?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...