Aetius Skrevet 2. august 2004 Forfatter Skrevet 2. august 2004 (endret) Jeg støtter deg, Hvor er de gamle testene... Sant! Får en gammel (ish) socket A PC av en kompis snart, og den kunne jeg tenke meg å bytte hovedkort på, for det som er i den er ganske sikkert noe gammelt ferdig-pc-ræl, men finner jeg HW.nos test av Abit NF7-S2? Neh... Endret 2. august 2004 av Aetius
Shotherra Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg savner de gamle skjermkort testene, Særlig av GF2 og 3 og Hk testene....
Howard Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 På grunn av overgang til nytt design, har de "gamle" arkivsidene blitt litt borte, og/eller foreligger i feil design. Dette skal imidlertid komme på plass igjen om ikke lenge. Vi beklager ulempene pga. dette. Forresten kan man søke blant alle artikler eldre enn september-03 her: http://www.hardware.no/nyhetsarkiv_gammel.html
Aetius Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Weeee , Takk til Howard og enden Enig med siste taler! Takk, folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå