WooooHa ! Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Hva med få Programering som EN gruppe slik som feks Programvare ? Oppdelingen under Programering tjener kun til å senke aktiviteten. mvh KA andersen.homeip.net
WooooHa ! Skrevet 27. april 2002 Forfatter Skrevet 27. april 2002 Quote: On 2002-04-27 14:16, house skrev:hva er det du mener ? spesifiser deg littHousey Jeg mener at mange av foraene under gruppen Programering er overflødig og at det bidrar til å senke aktiviteten. mvh KA
andjoha Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 stusset litt på det selv.. virker ganske unødvendig med 10 grupper som hver har 1post.. 5 grupper som har 10-15.. og resten med 30, sånn ca.. men det må vel kanskje til?
amund Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 Quote: andjoha skrev (2002-04-27 15:13):stusset litt på det selv.. virker ganske unødvendig med 10 grupper som hver har 1post.. 5 grupper som har 10-15.. og resten med 30, sånn ca.. men det må vel kanskje til? Målet er å få opp aktiviteten her. Etterhvert som Sourcecode.no kommer mer på banen vil det dessuten bli større behov for grundig inndeling. I de fleste tilfeller er det veldig greit å skille mellom PHP og ASP, eller Java og C/C++ for den saks skyld. Mange er nemlig bare interessert i et av de to alternativene. Mvh, Amund
ilpostino Skrevet 27. april 2002 Skrevet 27. april 2002 litt enig med amund her. holder jeg til asp/php/javascript. synes det er greit å lese under disse emnene istedenfor at jeg skal plages med språk jeg ikke interiserer meg for,....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå