Raijin Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Topic sier alt. Er litt ny med overklokking... mitt oppsett: Abit Ic7-MAX3 Pioneer DVDrom Maxtor 160 GB s-ata Sapphire 9600XT Intel P4 2.6C Suntek th-655 Takker for alle svar!
B4stian Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 gå inn i bios, der kan du styre alt sånn. nomalt må du trykke DEL for å komme inn i bios.
Raijin Skrevet 1. august 2004 Forfatter Skrevet 1. august 2004 Jo, jeg vet jo at det er i bios. Men hva er det jeg skal gå inn på der? Har vært inne i Softmenu, men fant ikke helt ut av det. Ligger låsene i Softmenu? Låsen, er det noe man enabler? Eller trykker man bare inn en hastighet som den skal være låst på? Takker for alle svar!
Deuce Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Sett AGP/pci til fixed du, det ligger under "softmenu setup".
Goophy Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Tror ikke det går an å slå av låsen på det kortet faktisk. Kun stille opp og ned frekvensene manuelt...
Deuce Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Tror ikke det går an å slå av låsen på det kortet faktisk.Kun stille opp og ned frekvensene manuelt... Sant som du sier, går an å stille de manuelt.
Raijin Skrevet 2. august 2004 Forfatter Skrevet 2. august 2004 Takker for all hjelp! Takket være dere gikk OC smertefritt!
Deuce Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Takker for all hjelp! Takket være dere gikk OC smertefritt! Lykke til videre, pass på tempraturen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå