Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

okey kabnett det er noen smått i forhold de svær serverkabnett og fulltowner jeg er vant med.

Sånt jeg holder hw noen lune kaldt :)

sorry for bilder tatt med mobilen (n80) kan ikke så mye om den ennå.

post-12424-1179957244_thumb.jpg

Endret av lordsmygen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har altid en folding@home opp for tiden ca 48-54c på 30% load

og idle på 49c på gfxene load ca 65-70c

Endret av lordsmygen
Skrevet

nei jeg har ikke dominator ram.

det ser ut som det men nej, minnebrikkene er bare klokket 100%:)

og med standar hastighet på 166mhz og nå kjører 200mhz pluss lave timings så må det kjøling til ja..

Skrevet
Har altid en folding@home opp for tiden  ca 48-54c på 30% load

og idle på 49c på gfxene load ca 65-70c

8687792[/snapback]

Greie temperaturer det..! :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er et superstygt HP kabinett uten vegger front eller top :p Bruker den i steden for Det andre "Old Style" kabinettet fordi det ble for stort til å ha ved pulter ;) Blir nok Lian Li på meg snart håper jeg :D

Skrevet

Vifte er litt for stor så metallet legger "Press" på Vifta så når den står på så går vifta inn i "Vifte veggen" Hvis jeg kan kalle den det xD. Hvis du ikke skjønte kan jeg vise med et bilde :p

Skrevet

har et cooler maste cavalier 3. jeg liker enkle kabinetter. jeg har montert et håndtak på, slik at pc-en er lettere å ta me på f.eks LAN

post-96937-1183233439_thumb.jpg

post-96937-1183233556_thumb.jpg

Skrevet
har et cooler maste cavalier 3. jeg liker enkle kabinetter. jeg har montert et håndtak på, slik at pc-en er lettere å ta me på f.eks LAN

8977766[/snapback]

Det håndtaket var genialt.

Skrevet

jeg kan forstå nytten ved å ha et håndtak i kassa, jeg har til og med to i mitt eget stacker kabinett, men de er der orginalt og passer inn i designet. det der var mindre pent. spesielt i en slik kasse som ikke er så halvgærn utseendemessig...

jeg ville i det minste lakka det i kassas farge eller svart. og kanskje prøvd å finni et som var litt mer "moderne" og litt mindre "kjøkkenskap fra 70' tallet" ;)

Skrevet (endret)

8977766[/snapback]

Det håndtaket var genialt.

8977778[/snapback]

takk :thumbup:

kanskje prøvd å finni et som var litt mer "moderne" og litt mindre "kjøkkenskap fra 70' tallet"

det er garageport-håntak fra 90-tallet :p

Endret av JFM
Skrevet

her er et til bilde.

ja. jeg innrømmer at handtaket gjorde kabinettet styggere. men så er ikke jeg som tar utseende så tungt. jeg liker ikke "juletrær"

post-96937-1183234475_thumb.jpg

Skrevet

Her er mitt bZerk miditower. Har mekka en del på det selv. Har satt i plexiglass og laget hull i plexiglasset. Hullene gjorde faktisk at temperaturen på prosessoren falt med nesten 10 grader :thumbup:

post-116110-1183235235_thumb.jpg

Skrevet

Vel skulle gjerne komet med et bilde av "kabinettet" mitt, men finner ikke bateriet til kameraet nå så :roll:

Kan prøve å forklare:

Har laget en 2 etasjes "benk" der HK er på toppen og alt det andre i under etasjen alt dette lagde jeg for kvaliken i OC NM :thumbup:

BTW: Har også lagen en cmos bryter som jeg har "festet" til ...

Kostet meg 36,- på biltem + 10min med lodding og kutting ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...