Gå til innhold

Western Digital suX?


Anbefalte innlegg

Kjøpte en Western digital 80gig 7200rpm for ca 1måned siden. Jeg gjorde hele hden til en partisjon, og kopierte diverse ting. Deretter la jeg hden vekk en stund. (funka alt fint)

 

Nå som jeg endelig skulle bruke den i den nye PC-en ber windows om å formatere den, men klikker med engang.

 

Så jeg prøvde selvfølgelig å sette hden i en annen pc. Her prøvde jeg å formatere den på nytt, men da kommer det bare et vindu der det står parametrisk feil. På egeneskaper står det at filsystemet er RAW..hva er det? ?

 

Jeg har prøvd utallige ganger å formatere den i xp og win98. Fdisk stopper da jeg vil angi den som hd.

I Datamaskinbehandling(admin tools..) finner jeg ikke hden, men derimot utforsker finner jeg den.

(trudde kanskje hk ikke støttet hden, men testa hden på en annen nyere pc også.)

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-28 17:49, Kjetil Lura skrev:

Quote:


On 2002-04-28 17:46, blanc skrev:

Selv om WD kanskje sux, IBM sux MYE MER


Ingen er feilfrie !!!!!

 

 

Spesielt ikke IBM skal man tro majoriteten av innlegg på Hardware.no. Selv om WD har like mange brukere, så er klagene på IBM flere hundre prosent flere. IBM har selv innrømt at de i det siste har laget elendige harddisker. De anbefaler til og med at diskene ikke brukes mer enn noen få timer hver dag.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Quote:


Afseth skrev (2002-04-28 19:00):

Quote:


On 2002-04-28 17:49, Kjetil Lura skrev:

Quote:


On 2002-04-28 17:46, blanc skrev:

Selv om WD kanskje sux, IBM sux MYE MER


Ingen er feilfrie !!!!!

 

 

Spesielt ikke IBM skal man tro majoriteten av innlegg på Hardware.no. Selv om WD har like mange brukere, så er klagene på IBM flere hundre prosent flere. IBM har selv innrømt at de i det siste har laget elendige harddisker. De anbefaler til og med at diskene ikke brukes mer enn noen få timer hver dag.

 

No skal no IBM slutte å lage harddisker..

(leste det på her på hardware.no,digi.no eller itavisen.no)

Elles har eg ein 6,4 og ein 20,4Gb WD harddisk(er) og har ikkje hatt problemer med dei..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-28 17:49, Kjetil Lura skrev:

Quote:


On 2002-04-28 17:46, blanc skrev:

Selv om WD kanskje sux, IBM sux MYE MER


Ingen er feilfrie !!!!!

 

 

Det stemmer ,... ingen er feilfrie,....

 

Har selv en Seagate Barracuda IV 60 gb som er i tipp topp stand,.... - Nice :smile: - Men har også tilsammen 3 WD disker i huset (10 gb Caviar, 20 gb Caviar, 40 gb et eller annet WD...)- alle disse også funker fint,....

 

IBM har jeg mindre erfaring med,... men utfra det jeg har lest om de osv,.. lyder ikke dette bra,..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...