Gå til innhold

Verste PC-spillet noen sinne

Anbefalte innlegg

Skrevet
Diablo må kalles tidenes verste spill. Det eneste det handler om er å gå rundt å drepe mange stygginger-neste level, drepe fler stygginger osv.

Det har dårlig gameplay, elendig kontorll osv.

Må si meg ganske enig. Forstår aldri hvorfor spillet ble en hitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Diablo må kalles tidenes verste spill. Det eneste det handler om er å gå rundt å drepe mange stygginger-neste level, drepe fler stygginger osv.

Har aldri falt for d spillet jeg heller.. :thumbdown:

Skrevet

Deus Ex 2 - Invisibe War

Fysj å fy hvor slurvete laget!

Og Temple of Elemental Evil er ganske ille også. Jeg skulle lage en Rouge, og fikk ikke gjort ferdig char.creation fordi jeg hadde skillpoints igjen å bruke (for høy int, for få skills). Alternativet er seff å lage en dum tyv, men hallo. Gameplayet erråttent og vanskelig å bruke.

Skrevet

Fordi du muligens ikke liker RPG av typen Hack&Slash, eller RPG i det hele tatt, kanskje? ;)

(om jeg tar feil, må du bare si ifra)

Skrevet (endret)

Til MeTa][iC:

WTF?! Så siden spilelt ikke er like bra som HL2, så er det det dårligste spilelt som finnes?! Tenk deg om, mann! :mad:

Jeg sa ikke at der var det dårligeste spillet som finnes, jeg sa det var en stor skuffelse og at jeg ble fort lei av det.

Eh, javel. Fordi om at DU driter i grafikken, så betyr det at det er det dårligste spillet som finnes? Okej, så jeg kan si "Fotball liker jeg ikke, så CM, FM, Fifa, Total Soccer (osv) SUGER! De er så dårlige som det bare går an! Herregud! Blibb&Blabb-om-masse-tull!" Igjen, tenk deg om!

Det jeg mente med at jeg driter i grafikk var ikke en grunn til at Doom 3 suger, for doom 3 har BRA grafikk da, men ikke forholdt til HL2 (som forøvrig er det eneste spillet som overgår Doom 3 i grafikk). Jeg mente at selvom gamle spill har dårlig grafikk, så har ikke det noe og si på kvalitet, og vis versa (alså at jeg ikke likte doom 3 selvom det har bra grafikk).

Jeg har ikke sagt at doom3 er det dårligeste spillet som finnes, jeg har bare sagt at det var en stor skuffelse for meg, og jeg hadde venta mye mer av ett spill som har fikk så mye skryt før det kom ut:P

og til slutt:

Jeg har ikke peiling om hva alt det du sa om Sims expansion'ene (Expansion skrives med S  ) gikk ut på. Men jeg fikk det intrykk av at du synes The Sims er elendig, fordi det er så mange, og så kjedelige expansions.

Ja, det er jo helt sant! The Road To ROme, Battlefield 1942's første expansion var absolutt ikke verd pengene. Hey! Nå suger plutselig hele Battlefield!

Det var det motsatte av det jeg sa, jeg sa at vanlig The Sims var bra, men ikke med alle de expansionene, samme som at kun the road to rome ikke er bra, er ikke the sims expansionene bra. Men de gjorde slik jeg sluttet og like spillet, så derfor synest jeg The Sims med alle expansiones er ett elendig spill, men uten er det nokså gøy! Men det er heller ikke det værste noensinne, men det er noe av det værste jeg har prøvd (har ikke spilt så mange gamle spill egentli)

Vet jeg er treigt å svare :blush:

EDIT: Jeg ser mange klager over at folk sier at mange populære spill er sett på som de værste. Men det er ikke så rart, siden veldig mange unge folk som er her på forumet har ikke økonmi til å kjøpe alle dårlige spill, så de kjøper de som har bra anmeldelser, og har da ikke prøvd så mange dårlige spill. Men dette er en open post om hva folk SYNEST er det værste. Er ikke noe fasitsvar her!

EDIT 2: Herregud så lang post :no:

Endret av -BaSe-
Skrevet

Ok, -BaSe-, no hard feelings. Men det hørtes temmelig mye ut som at du syntes spillene var virkelig dårlige. ;)

BTW: Jeg er litt uenig med deg i det du sier, at HL2 har bedre grafikk enn DOOM 3.

DOOM 3 har bedre grafikk, det er bare at det er så mørkt at man ikke ser så mye!

Men den totale visuelle opplevelsen i HL2 er sammenlagt MYE bedre enn DOOM3's, med mange eksplosjoner, store områder, osv osv.

Skrevet

Hehe, mente ikke å rakke ned på deg MeTa][iC, jeg var kansje litt lett å misforstå:p

BTW: Jeg er litt uenig med deg i det du sier, at HL2 har bedre grafikk enn DOOM 3.

DOOM 3 har bedre grafikk, det er bare at det er så mørkt at man ikke ser så mye!

Men den totale visuelle opplevelsen i HL2 er sammenlagt MYE bedre enn DOOM3's, med mange eksplosjoner, store områder, osv osv.

Ja, de har ca. lik grafikk sann sett, men siden Doom 3 er så mørkt, så blir d veldi kjedli med samme textures og samme skremmeeffektene omigjen og omigjen, de burde ha prøvd å hatt litt mer variasjon, slik som HL2 har, men jeg mener ikke at Doom 3 er dårlig, for all del, men jeg har vansklig med å velge det værste spillet, så jeg tok kansje den største skuffelsen heller:P

Men HL2 har også mye bedre fysikk, og det gjør slik at en koser seg ekstra mye, siden man kan drepe og knuse ting på en HELT ny måte:D Er nesten som på ekte:D

Skrevet
Terminator 3: Rise Of The Machines og Painkiller....    :ohmy:

Ikke mobb Painkiller :p Det er nå iallefall det mest suksessfulle hjernedøve FPS spillet jeg har vært borti :cool:

Men T3 derimot. :sick:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...