suslux Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Har satt opp 3Com OfficeConnect trådløst tilgangspunkt, komplett.no, med WEP-kryptering. Har kun en PC oppe om gangen. Hvert 10 minutt stopper IP-trafikken og jeg må reparere nettverkstilgangen for å få tilgang igjen. PING fungerer ikke, men jeg får frem IP-adressen med en gang når jeg skriver IPCONFIG. IP-adressen er også den samme når jeg får tilgang igjen. Det samme skjer med en annen PC. Når jeg kobler PC-en direkte på min Motorola Surboard kabelmodem har jeg ikke dette problemet. Er det noen som opplever det samme som kan hjelpe meg?! Mvh Erland
agvg Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Har satt opp 3Com OfficeConnect trådløst tilgangspunkt, komplett.no, med WEP-kryptering. Har kun en PC oppe om gangen. Hvert 10 minutt stopper IP-trafikken og jeg må reparere nettverkstilgangen for å få tilgang igjen. Har du nyeste firmware som du finner her: Firmware
suslux Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 Har nå oppgradert til Firmware 1.02.13 på OfficeConnect, men problemet er ikke borte. Ved forsøk på å streame NRK-dagsrevyen stopper det opp etter 4 minutter og jeg må høyreklikke på tilkoblingen og velge "reparere". Noen flere forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå