Gå til innhold

Nvtv POV og s-video


Anbefalte innlegg

Kopla mikro kameraet mitt på POV sin nye nVTV via s-video, videon og lyden er ca 1/2 sekundet etter. Ofte så flimrer bildet sinnsykt mye, før det kommer frem et normalt bilde.

Dvs det som skjer foran kameraet vises på skjermen ca 1/2 sekundet senere, samme skjer når jeg kopla NAD surround forsterkeren til.

Er det andre som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har nettop prøvd å koble til en PS2 via s-video, og har samme problemet.

 

Skulle tro det kanskje hadde noe med timeshift tingen som ligger litt etter "live", siden den skal kode bildet ned på disk etterhvert. Desverre kan jeg ikke teste denne hypotesen, ettersom jeg greier ikke skru av timeshift. Boksen er permanent avkrysset, og grå, slik at det ikke går an å endre på den. Noen andre som har hatt samme problem?

Lenke til kommentar

Paragon:

12. Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen.

 

Vurderer dette kortet selv. Har du gode erfaringer med det, bortsett fra dette?

Endret av L03VIk
Lenke til kommentar
Kortet er kjempebra, med unntak av at alle avanserte funksjoner i software er buggete. F.eks fungerer ikke texttv. Men det blir vel rettet opp i snart. Fjernkontroll, selve kortet, bildekvalitet osv. er veldig bra.

Bestiller i dette øyeblikk...

Softwareproblemene blir nok rettet opp ja. ForceWaren er vel egentlig ikke lansert ennå heller, så er vel litt "rusk"...

Lenke til kommentar

Det står "coming soon" på Nvidias hjemmesider... Så vi får vel satse på at det stemmer :)

hehe, jeg lurer på definisjonen på "coming soon" hos Nvidia...

innen et år ellerno?, det har ivertfall stått det lenge nå..Ivertfall

langt utafor min definisjon på coming soon.. maks noen uker ville jeg sagt..

Uansett, får håpe dei får fingen ut snart før jeg gir opp hele kortet.

MVH Helge

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...