Gå til innhold

Fortrorn/Source 400W S-ATA


Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg lurte bare på om det var noen som hadde erfaringer med denne strømmforsyningen fra Fortron/Source?

Jeg skal bruke den sammen med 2 S-ATA dsker, og har planer om å overklokke litt...

Det som bekymrer meg er om den støyer mye. Ser at den har en 120mm Vifte, som ikke burde lage mye støy, men er det noen som vet sikkert?

 

Eller er det andre strømforsyninger som jeg heller burde satse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tyst og god psu det der,ikke bare forde jeg har den men forde F/S leverer hva den lover,og som regel litt til. :D

Jeg overklokker en del og er kresen på psu,har ikke fått den i kne ennå...

Men har du planer å kjøpe deg et nytt grafikkort med det første,ex Nvidia 6800 eller tillsvarende bør du vurdere en litt større en ettersom de SLUKER strøm. Utenom det får den meget god annbefaling.

Lenke til kommentar

Jeg har 2 SATA disker, GF6800 GT, en 2.8 @3.5GHz og masse vifter og annet utstyr. Ingen problemer med min Fortron-Source 400W. Og jeg kan garantere at den ikke støyer :)

 

Edit: Innlegg 1000 :whistle:

 

Edit2: De anbefaler minimum 300W til GF6800 GT. Så den sluker vel ikke akkurat strøm ;)

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar

Stemmer det,men ta og se litt rundt omkring på forumet og tester rundt om før du bestemmer deg,er kjiipt å handle "feil" selv om jeg tror den F/S holder,men trenden nå er jo at folk gjerne kjøper psu fra 400w og oppover. Det viktigste er ikke watt,men hva den virkelig leverer (målt i amp).

Lenke til kommentar
Jeg har 2 SATA disker, GF6800 GT, en 2.8 @3.5GHz og masse vifter og annet utstyr. Ingen problemer med min Fortron-Source 400W. Og jeg kan garantere at den ikke støyer :)

 

Edit: Innlegg 1000 :whistle:

 

Edit2: De anbefaler minimum 300W til GF6800 GT. Så den sluker vel ikke akkurat strøm ;)

Helt riktig,jeg skulle vel karnsje lagt til ULTRA bak 6800 , den har nemlig 2 x morlex kontakter på pcb`n og den sluker strøm. Når det gjelder X800 pro og 6800GT skulle det være helt trygt med den psu`n. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...