metakid Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Skal kjøpe et nytt skjermkort og lurer på om d er noen der ute som kan være behjelpelig m 1 eller 2 eller flere anbefalinger.. Greia er at jeg har en Shuttle XPC SN41G2 m et Msi GeForce 4400. Den bråker noe jævli og hele poenget mitt m et nytt skjermkort er at d skal være stillegående "as possible". Har også byttet ut strømforsyningen til Shuttle'n slik at jeg nå kjører den nye stillegående greia.... Ok, hvis noen kan komme m en anbefalingen til et stillegående skjermkort av ypperste klasse (skal klare spill som "Far Cry" - "Doom3" - "Half Life II"... Da vet dere hvor landet ligger, ok Amigos? Takker for fremtidige "recommodations"
morgus Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 (endret) Kommer ann på hvor mye penger du skal bruke, men hvis du skal spille FarCry så må du nok hvertfall ha Radeon 9800Pro eller GeForce FX 5900 til rundt 2000 KR Men hvis du har 4000+ vil jeg anbefale Radeon X800Pro/XT eller GeForce 6800GT/Ultra. Velkommen til forumet Endret 29. juli 2004 av morgus
t0mse Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Hvis du har rundt 4000kr å bruke, ville jeg venta en liten stund til iallfall Doom3 kom ut på markedet... Da får du iallfall se hvilket kort som går av med den eventuelle seieren. x800pro vivo/6800GT : ville jeg gått for...
Elerion Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Ingen grunn til å vente til da for å se Doom3 resultater. Sjekk Hardocp.com, offisielle id software Doom3 benchmarks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå