alhan Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Har i dag ISDN fra Telenor. JEg ønsker å si opp telefonabo'et mitt, og heller bruke pengene på ADSL-abo. JEg har en bærbar PC med nettverkskort, men ikke innebygd wLan. Hvor bør jeg kjøpe bredbånd abo, og hva slags utstyr trenger jeg i tillegg for å kunne surfe trådløst fra godstolen? Alhan
viranth Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 (endret) Edit, småtrøtt. Du trenger et tilleggskort med trådløs som du kan sette i den bærbare. Du får en trådløs router fra alle ISPer om du bare betaler litt ekstra. Endret 29. juli 2004 av viranth
agvg Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Har i dag ISDN fra Telenor. JEg ønsker å si opp telefonabo'et mitt, og heller bruke pengene på ADSL-abo. JEg har en bærbar PC med nettverkskort, men ikke innebygd wLan. Denne er modem, router og WLAN i en boks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123663&cks=PRL Husk og få ADSL-en levert før du sier opp ISDN-linja.
alhan Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Skrevet 29. juli 2004 Dette høres bra ut. Takker for svar Er det noe tillegg i pris på bredbånd abo n år man ikke har telefon abo? Alexander
imoen Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Er det noe tillegg i pris på bredbånd abo n år man ikke har telefon abo? Noen ISP'er tar et tillegg andre ikke. NGT tar det ikke, BlueCom gjør det. Samme med Tele2. Inge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå