power Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Hey. Noe jeg har fundert litt på.. Er hvilken produsent som begynte å ha rullehjul på musene sine. Det er jo en geial sak som jeg i alle fall bruker nesten hele tiden.
trn100 Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 (endret) Musen er i utgangspunktet en MAC greie så vidt jeg har forstått, og rullehjulet er det mange som ser ut til å ønske rettighetene for http://www.start.no/sok/?q=mouse+%2Bscroll...ent&t=&u=verden Endret 29. juli 2004 av trn100
Musty Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 husker det var "revolusjon" når jeg fikk den første microsoft musen med hjulet. MS var i allefall de første JEG så med scroll-hjul, men tvilsomt at de var først ute med noe sånt..
Rob3rt Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Uansett hvem som lagde den først - skjønner ikke hvordan vi skulle klart oss uten den nå
trn100 Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Uansett hvem som lagde den først - skjønner ikke hvordan vi skulle klart oss uten den nå IBM var vel først ute med PC'n... Hva ville vel en mus ha vært uten den utover et skadedyr eller slang for unevnlige gleder?! Nå er IBM PC'er nærmest for spøk å regne, i allefall i kretser utenom rene bedriftsmaskiner, mens musen fremdeles har sine tilhengere, både med og uten PC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå