Gå til innhold

Jeg er så lei av ...


Dan Hansen

Anbefalte innlegg

... meldinger à la;

 

"jei kjøppte nettåpp nytt påvver makant til kameraten min. da jeg pakka de ut var det en ledning som var 4 millimeter kortere enn de andre. kamraten min hakke det. FY ****** så J***** userriøs butikk assa. Skal aldri handle der mer H***** F***** møkkadrit S**** **** *****F****. jei ringte dem og dem svarte ikke før jei var færdi me å slå numret engnag og på tåppen av alt så da jeg sente det i rettur så vakke de nytt påvver i postkassa da jei kåm jem. H***** F**** drit ***** S**** G******* butikk assa. Ikke kjøp der de er svindlere!!!!!!!!! "

 

... og så har vi svar à la;

 

spm: noen som vet hvordan jeg gjør ....?

svar: søk på Google din H****** dust!!!

 

Er virkelig alt dette nødvendig? Har fulgt Hardware.no i noen år nå, og mange av innleggene begynner mer og mer å ligne noe fra et eller annet fjortisforum. Det var ikke sånn i begynnelsen, da var det saklige innlegg med saklige svar. Jeg personlig har vanskelig for å ta en del anbefalinger seriøst hvis jeg sjekker litt på de forskjellige brukeres tidligere innlegg. Kanskje man burde tenke litt mer igjennom hva man egentlig ønsker å uttrykke før man legger ut på forumet? Jeg ønsker ikke å henge ut noen spesielle men det er helt klart et mønster i dette.

 

Ha en fortsatt fin dag :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enten er de late, eller så har de ikke fått med seg at det finnes en meny på venstre side... og at der står blandt annet SØK...

 

men som nybegynner er det vanskelig å vite hva man skal søke etter.

 

hva om moderatorene gikk inn og moderete litt? det SKAL jo være unødvendig at en moderator endrer på meldingene, men når folk's caps look har hengt seg opp, og gloser hagler...

 

alle har vel og fått med seg at posting i feil forum også er en uting som også går igjen hos fjortisser. nybegynnere gjør også den feilen, men etter 2 dager bør man klare å poste riktig. og når man er ny på et forum, så er det normalt å utøve ydmykhet. nok et fremmedord for fjortisser.

 

en mulig grunn til at ting var bedre før: da var data-utstyr en såpass høy utgift at en 14-åring som gikk med avisen ikke hadde penger til pc - langt mindre internett-tilkobling. så enten får de avisbudene altfor godt betalt, eller så har data blitt billigere. eller så låner guttungen pappas hjemmekontor pc.

 

husk også på en ting: å være fjortiss har lite med aldre å gjøre, det går mer på måten man er på osv osv, sinnstilstand mm.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-26 01:04, roaldhansen skrev:

husk også på en ting: å være fjortiss har lite med aldre å gjøre, det går mer på måten man er på osv osv, sinnstilstand mm.


Og dette er meget riktig i min verden også......, men også Hallo..........feks. borre.....hva annet i livet har den 14tissen i livet enn å svare på innlegg her på forumet? Hohohahasesefaebngogogogogrererfdfoktøljhlo!

Svar nå da borre...........så får du flere inlegg å skryte av........rakk ned på meg, jeg liker det, jeg er maschoist skjønner du, men hva er det som er galt med å røyke marihuana? Det er bra for dere!

Lenke til kommentar

Newbeee; Nå begynner du å bli irriterende. Klarer du ikke å svare på spørsmålet mitt i denne tråden.

Har også sjekket opp dine påstander om at SirHartge også har "hetset" deg. Han har heller ikke nevnt ditt nick i noen av sine poster. Så kom med bevisene!

 

Håper du kommer med bevisene snart, ellers er dette hetsing av meg (og SirHartge), og håper da at moderatorene tar affære!

Lenke til kommentar

Dan Hansen: er det slike innlegg som ovenfor her, bla. som er irriterende?

 

sjønner hva du mener. det virker som det er veldig mange fjortisser på forumet.

 

å en ting til.. ikke si noe neggativt om faforittspillet til jentene.. (du vet den HL mod'en).

 

fjortisser har en tendens til å være ekstremt tøffe bak PC'n, for ingen vet jo hvem de er, så da er det jo bare å fyre løs mot alle som mener noe annet!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-25 21:15, Dan Hansen skrev:

... meldinger à la;


"jei kjøppte nettåpp nytt påvver makant til kameraten min. da jeg pakka de ut var det en ledning som var 4 millimeter kortere enn de andre. kamraten min hakke det. FY ****** så J***** userriøs butikk assa. Skal aldri handle der mer H***** F***** møkkadrit S**** **** *****F****. jei ringte dem og dem svarte ikke før jei var færdi me å slå numret engnag og på tåppen av alt så da jeg sente det i rettur så vakke de nytt påvver i postkassa da jei kåm jem. H***** F**** drit ***** S**** G******* butikk assa. Ikke kjøp der de er svindlere!!!!!!!!! "


 

Hehe! Makan til skrive feil! :grin: klarte ikke å banne riktig :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...