Gå til innhold

Prisvurdering av Nokia N-Gage


TCK

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg kjenner en som vil selge sin Nokia N-Gage. Jeg vet ikke helt nøyaktig hvor gammel den er, men tror han kjøpte den ikke alt for lenge etter at den kom (1/2 år eller mer).

Han kjøpte den vertfall for 3000,- uten abn, og da er mitt spørsmål.

 

Hvor mye er telefonen verdt?

 

Ser telefonen ligger på 2000,- uten abn idag.

Vi snakka litt om prisen og det virker som om han vil selge den billig (?) til meg for 1000,- men er den verdt det?

Noen som vet om det fulgte/følger med minnebrikke når man kjøpte telefonen?

 

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne, så hvis jeg har lagt den feil, Flame me!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte min for 1kr, med ett års binding til Netcom Easytalk (49kr måneden, totalt ~600kr).

 

Ser de har QD på telebutikken.no til 170kr med Activetalk (129kr måneden, altså 1718kr totalt). En tusenlapp er derfor ikke så altfor gale, selv om det er surt å betale dobbelt av det mobilen kostet for en måned eller to siden. Men, personlig syns jeg telefonen er vel verdt pengene, selv om jeg heller ville valgt den eldre utgaven med radio, mp3-spiller og stereo-lyd.

Lenke til kommentar

Brukt pris på Nokia N-Gage ligger mellom 800 og 1200 (u/abb) et sted, det kommer ann på hvor god stand telefonen er i og utseende.

 

Det følger med at minnekort på 32MB når man kjøper Nokia N-Gage, ja.

 

1000 kr høres igrunn ut som en grei pris om du får med alt det orginale standard utstyret som fulgte med, og så sant at det ikke er noe feil med telefonen.

Lenke til kommentar

skal man kjøpe så er jo ikke nokia telefoner med kontantkort noen hindring. Vi har jo han nusslige lille dvergen her på forumet som har www.unlock.no, så du trenger ikke å skifte abon.

 

Skal man selge, så får man rundt 7-800 som nevnt over. Det er dog under forutsettning at telefonen er i ok stand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...