Arbitrator Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Sitter med en p4 2.53 ghz 533 fsb, Asus P4T533-C, Corsair 16bit rdram 1066 mhz og standard kjøling. noen som aner hvor langt jeg kan dra den opp og kan forklare meg hvordan jeg gjør det ? har ikke lyst å stille opp noe fsb mer enn det pcen talker liksom :\ Asusproben min sier at cpuen min har en idle temp på 41 C (dvs nå) MB temperature, hva nå enn det er, er på 37 C VCORE har eg sett bli brukt mange steder så den står på 1.504 help mii
v0id Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Tror ikke det er så mye å hente når du har RDRAM, desverre. Den eneste muligheten du har er å stille på FSB, MP er låst på P4. Såvidt jeg vet har ikke HK-et ditt PCI-lås heller, så da kommer du ikke så veldig langt før både disker og pci-kort kan begynne å svette litt.
Rikky Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Det skal vel gå fint å overklokke FSB litt, men uten PCI/AGP-lås bør du vite hva du gjør.
Arbitrator Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 hvordan finner jeg ut om jeg har agp og pci lås a ?
AvIOn Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Du kan jo alltids leite etter tester/reviews av kortet ditt på nettet... som en liten start i allefall:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå