Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Wow,likte egentlig den Motorolan ganske mye.Pent design og nice specs.Kan tenke meg at prisen på den der blir stiv.

Endret av Zemeckis
Skrevet (endret)

men vet noen hvor mye minne det er på den da? videotelefon med dårlig minne er ikke bra :no: men den høres fet ut da spesielt så tynn den er..... den har anoreksia :D

Endret av Eirik-h
Skrevet

Ikke noe å rope hurra for det her når det gjelder størrelse! Etter min mening er det mye viktigere at en telefon er smal enn tynn når det gjelder lommevennlighet. En av de beste å ha i lomma er de gamle Nokia 6510 el 8310!

Skrevet

Wow, er ganske sikker på at dette er første gang jeg får lyst på en Motorola telefon. Ser ganske bra ut, liten og lett, og så ser knappene skikkelig bra ut.

Når kommer Nokia eller SonyEricsson med en så tøff klappetelefon?

Skrevet

Drit i nokia og s-e, motorola er overlegen på kvalitet og holdbarhet, ser ut som en kjempetelefon og har nesten alt det jeg er ute etter...

Skrevet
Da er vel neste toppnyhet noe å se frem til for Motorola-fans :)

EDIT:

http://amobil.no/art.php?artikkelid=9051&side=1

Designmessig kan den kanskje ikke måle seg, menneh... :love:

Antar denne blir en dyr affære med tanke på s-e prising i denne klassen...

razr skal visstnok komme til å ligge på $800 i USA, og så kan en håpe på noen operatørrabatter etc :)

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Motorola`s Raz3 V3, skal ifølge www.expansys.com i Sverige og Danmark være på lager den 22 september.

Prisen er satt til ca SEK 6000.- :!:

Jeg har ihvertfall bestillt.... :D

• Opprett ny...