Raijin Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Hallo. Jeg har nettopp flashet bios'en på mitt hovedkort. Jeg overklokket også cpu'en litt. Problemet er at pc'en ikke finner harddisken. Dette er da en S-ata harddisk. Så det jeg lurer på er om jeg må installere S-ata driverne. Pc'en funket helt fint før jeg restartet etter å ha flashet. Trenger virkelig hjelp! Mitt oppsett: Ic7-max3 [email protected] Corsair XMS 4000 pro 512 9600XT Maxtor s-ata 160gb Suntek th-655 Takker på forhånd!
Folo Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg har fremdeles ikke fått kloa mine i en sata disk enda , men tipper du må gå inn i bios og velge BOOT priority, og sette SATA disken som nr 1 eller 2 (cd-rom som nr 1). Driverne er ikke nødvendige i Bios lag, men de er nødvendige for at du skal kunne installere win, og altså finne disken i win, men disse er allerede installert så det skal ikke være nødvendig. men du får gå inn i bios så finner du nok løsningen på problemet der. (så lenge du ikkje har flasha feil bios )
XenZor Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg må sette adon boot device enable på mitt HK. (IC7-G) (husker ikke ordrett) XenZor
Raijin Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 Fant ut av det! Den restartet ikke pga. at jeg hadde overklokket litt. Loaded failsafe et-eller-annet og da gikk det fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå