Cruento Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Er det noen andre som har lagt merke til hvor utrolig lite forseggjort portingen av Pro Evo 3 til pc er? Menyene viser hvilke knapper som gjør hva i PS2 format, de burde da ha endret disse tingene til tastaturformat?
GoldlaXiE Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Er det noen andre som har lagt merke til hvor utrolig lite forseggjort portingen av Pro Evo 3 til pc er? Menyene viser hvilke knapper som gjør hva i PS2 format, de burde da ha endret disse tingene til tastaturformat? Det funker helt fint til meg!!
tor_erik Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Sant nok, porteringen er elendig. Det er et knakende godt spill da, så det veier greit opp.
Cruento Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Skrevet 27. juli 2004 Det er uten tvil "et knakende godt spill" , men jeg mener likevel at de burde ha tatt seg tid til å gjøre porteringen mer gjennomført. Barn kan lett få problemer med f.eks å finne ut av/skifte kontrollene i spillet.
bleidd Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 (endret) Ja, menyene er latterlig dårlig laget for pc. Grafikk/oppløsning på trynet også. Dessuten må jo kontrollerne stilles inn med eget program utenom spillet. Dumt. Men det funker fett for meg da, siden jeg bruker PS2-pad likevel (det er den beste paden jeg noensinne har prøvd. Anbefales til de fleste pad-spill). Forresten meget bra gjennomført statistikk for hver spiller etter kamper. Flott for å justere taktikk. Gjennom forumet her et sted fant jeg frem til noen videoer av Winning Eleven 8 (Pro Evolution Soccer 4 heter det for oss utenfor Asia), og det så grisefett ut! SKAL kjøpes utgivelsesdagen..! Ble litt OT, men jeg gleder meg sånn til PES4... EDIT: typo Endret 27. juli 2004 av Vandalen
rivaldo Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hø?? Jeg stiller da inn knappene i spillet. Spillet hakker og lagger før jeg får satt på USB-PAD PSX (noe sånt..) For det må jeg gjøre hver gang jeg starter spillet. Men det tar ca 1 min å gjøre, så det bryr meg ikke.
Cruento Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 Hø?? Jeg stiller da inn knappene i spillet. Spillet hakker og lagger før jeg får satt på USB-PAD PSX (noe sånt..) For det må jeg gjøre hver gang jeg starter spillet. Men det tar ca 1 min å gjøre, så det bryr meg ikke. Ja, du stiller de inn fordi du bruker en pad som er lik Playstation pad ikke sant? Det er jo det som er problemet, at portingen ikke er tilspasset tastatur! Mulig jeg misforsto deg, men da får du bare rette meg
Mr.SS Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Noen andre som synes dette spillet er vanskelig på middels vanskelighets grad? Ryker alltid ut i gruppe spillet :\
bleidd Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Noen andre som synes dette spillet er vanskelig på middels vanskelighets grad? Ryker alltid ut i gruppe spillet :\ Spiller nå på 5 stjerner og vinner som regel det meste. Men så bruker jeg aldri de verste lagene selv da. Mitt hjertes kjære Tottenham, som oftest.
Cruento Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 Jeg spiller på 3 stjerner selv om det egentlig er blitt litt for lett, klarer også ofte å vinne på 4 og 5 stjerner, men da bruker jeg goe lag, ofte AC Milan
GoldlaXiE Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Jeg har ordna Man Utd slik at alle har 99 på alt..:-) Spiller på 4 stjerner og vinner alt..
rivaldo Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Hø?? Jeg stiller da inn knappene i spillet. Spillet hakker og lagger før jeg får satt på USB-PAD PSX (noe sånt..) For det må jeg gjøre hver gang jeg starter spillet. Men det tar ca 1 min å gjøre, så det bryr meg ikke. Ja, du stiller de inn fordi du bruker en pad som er lik Playstation pad ikke sant? Det er jo det som er problemet, at portingen ikke er tilspasset tastatur! Mulig jeg misforsto deg, men da får du bare rette meg Porting og tastatur har fint lite med hverandre å gjøre her. Alle siste års spill har vært lettere å spille med gamepad. Muligens jeg misforsto deg nå.. Ellers ordnet jeg kontrollene ved å sette de opp før jeg starter spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå