Gå til innhold

Et lite spørsmål om oppløsning...


Anbefalte innlegg

800*600 skal visst være "best" og det kjører alle de proffe. Jeg har alltid spilt på 12xx*1024, så jeg bestemte meg for å teste 800*600. Jeg spillte faktisk bra men her er tingen: Det var jo tortur for øynene. Bruker dere seriøst 800*600? Kan jeg vende meg til 800*600 etter å ha spilt med dobbelt så høy oppløsning før?

 

En ting til: Hva er CPL-config og hvor kan jeg få den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
800*600 skal visst være "best" og det kjører alle de proffe. Jeg har alltid spilt på 12xx*1024, så jeg bestemte meg for å teste 800*600. Jeg spillte faktisk bra men her er tingen: Det var jo tortur for øynene. Bruker dere seriøst 800*600? Kan jeg vende meg til 800*600 etter å ha spilt med dobbelt så høy oppløsning før?

 

En ting til: Hva er CPL-config og hvor kan jeg få den?

:no: hvis du synes det er vondt og se på skjermen bytt til det andre du hadde før.

og plz ikke ver mere wannabe heaton :roll:

Lenke til kommentar
800*600 skal visst være "best" og det kjører alle de proffe. Jeg har alltid spilt på 12xx*1024, så jeg bestemte meg for å teste 800*600. Jeg spillte faktisk bra men her er tingen: Det var jo tortur for øynene. Bruker dere seriøst 800*600? Kan jeg vende meg til 800*600 etter å ha spilt med dobbelt så høy oppløsning før?

 

En ting til: Hva er CPL-config og hvor kan jeg få den?

:no: hvis du synes det er vondt og se på skjermen bytt til det andre du hadde før.

og plz ikke ver mere wannabe heaton :roll:

Men omg,

Skaffe seg litt info før man poster å leker ekspert?

Ikke bare blir modelene større, hitboxene er optimalisert til 800x600 derfor man treffer litt bedre

Vi leker ikke progamer når vi setter på innstillninger som er BEST for cs ditt naut

Lenke til kommentar
800*600 skal visst være "best" og det kjører alle de proffe. Jeg har alltid spilt på 12xx*1024, så jeg bestemte meg for å teste 800*600. Jeg spillte faktisk bra men her er tingen: Det var jo tortur for øynene. Bruker dere seriøst 800*600? Kan jeg vende meg til 800*600 etter å ha spilt med dobbelt så høy oppløsning før?

 

En ting til: Hva er CPL-config og hvor kan jeg få den?

:no: hvis du synes det er vondt og se på skjermen bytt til det andre du hadde før.

og plz ikke ver mere wannabe heaton :roll:

Men omg,

Skaffe seg litt info før man poster å leker ekspert?

Ikke bare blir modelene større, hitboxene er optimalisert til 800x600 derfor man treffer litt bedre

Vi leker ikke progamer når vi setter på innstillninger som er BEST for cs ditt naut

Har aldri lekt ekspert eller sakt at jeg er det men det er vist visse andre som tror di er det her.

Skal ikke røpe hvem det er så skal du få tippe :D.

 

 

men ontopic:smak og behag ceezzcake hvis du føler du ser best men den du hadde før så ville jeg ikke ha butta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...