Gå til innhold

Nokia 6210 bryter hele tiden når jeg ringer..


Anbefalte innlegg

Onkelen min har en nokia 6210 som begynner å bli et par år og funker ikke helt lenger. Når jeg ringer til noen så legger den på selv enten med en gang eller etter at jeg har fått pratet noen sekunder. Høres nesten ut som linjen brytes lissom, kommer 3 pip etter den bryter. Hva kan problemet være?

 

Jeg kjøpte meg ny mobil mobil med hans abb. i mars med bindings tid i 12mnd.. så håper mobilen kan vare frem til mars igjen så han slipper å kjøpe ny mobil uten bindings tid.. Så hadde vært flott hvis noen av dere kunne hjulpet :)

Kan det hjelpe med en software update? Hvor går jeg evt. for å gjøre dette? pris? Er ikke interresert i å bruke mye penger på den, kjøper heller en billig ny da.. Men det beste er hvis vi får den til å funke igjen..

 

Håper på svar..

Endret av Somle_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg kjøpte meg ny mobil mobil med hans abb. i mars med bindings tid i 12mnd.. så håper mobilen kan vare frem til mars igjen så han slipper å kjøpe ny mobil uten bindings tid..

Du er vel klar over at man kan binde abonnementet på nytt igjen, tror det er 10 mnd..

På de gamle 18 mnd bindingstidene så er det 15 måneder så kan man binde det på nytt igjen

 

Angående mobilen..

Få tak i ett T6 eller T8 skrujern å skru opp telefoenen å rens den, og skru den skikkelig i hop igjen..

Lenke til kommentar

Har skrudd den opp og renset den, det virket ut som det hjalp.. ringte et par samtaler og pratet i 5min uten den brøyt.. men så når jeg skulle ringe for 3 gang så brøyt den etter 5-10 sek..

 

Har byttet deksel på den tidligere.. så det er et lite mellomrom i toppen hvor jeg ikke greier å presse dekselene godt nok sammen. Kan dette ha noe å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...