Gå til innhold

Mms størrelse på K700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har ikke vurdert det at han kanskje ikke har k700? Kanskje man derfor burde prøve å poste for å hjelpe andre og ikke for å få postcount? ;)

 

Og såvidt jeg vet er det vel 160kB som er max størrelse på MMS, uansett telefon. I can be wrong tho :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Når jeg poster så poster ikke jeg for å øke antall postcount! Du kan gjerne fjerne alle postcountene mine hvis du vil. Og det du sa nå kan du bare spare meg for. Jeg pleier å komme med forslag, og hjelp hvis jeg vet noe. Og ikke vet jeg ikke om han har K700, og det vet kanskje ikke du heller. Så derfor var det jeg kom med et forslag. Du har kanskje ikke merket at folk kommer med spm om enkle ting uten selv å ha prøvd det. Makan...

Lenke til kommentar

Jeg Har K700, men får ikke til og sende mms-er over 100kb. Litt irriterende når bilder tatt i høyeste oppløsning ikke kan sendes som mms. D var kanskje litt dårlig formulert spørsmål. Tenkte d kanskje var noen innstillinger jeg ikke har funnet, eller at det er fikset i siste sw-oppdatering. Har sjekket med telenor, og de sier at det er telefonen som er eneste begrensning på hvor stor mms-en kan være. Derfor kan f.eks cx65 sende 300kb.

Lenke til kommentar

Du er tilgitt Blib ;)

Men neste gang er det smekk på pungen! :p

 

bengtr: Du er ikke den eneste i den situasjonen. Jeg har riktignok 7610, men den har også en sperre på 100kb, og det er for dårlig syns jeg. Når jeg tar bilder med høyeste kvalitet med 7610 så kan bildene komme opp i mot 200kb. Men 7610 komprimerer bildene så det skal få plass i en mms melding. Er det sånn med K700i? Står forresten at maks størrelse på mms med netcom er 50kb, men det er feil.

Lenke til kommentar

Etter det jeg kan se komprimerer ikke K700 bildene :(

Men jeg håper SE fikser det i en Software oppgradering.

Venter bare på at S65-en jeg har bestillt kommer snart. Regner med at den støtter 300kb slik som siste SW oppgraderin på CX65 gjør :yes:

Lenke til kommentar
Etter det jeg kan se komprimerer ikke K700 bildene :(

Men jeg håper SE fikser det i en Software oppgradering.

Venter bare på at S65-en jeg har bestillt kommer snart. Regner med at den støtter 300kb slik som siste SW oppgraderin på CX65 gjør :yes:

S65 skal jeg faktisk ha også. Tror dessverre ikke den kommer før ut i august. Syns egentlig at det er helt tåpelig at det er sperre på 100kb, men det er vel en eller annen grunn til at det er en sånn sperre.

Lenke til kommentar
Hmm, greit, da tok jeg feil. Beklager også til deg Eulogy, du ble et uskyldig offer for litt sinne jeg hadde i meg. :ermm:

Enda et eksempel på at MOD sitt humør avgjør hvordan forumet ender opp?

Jeg liker ikke denne nye linja på forumet, med overdreven kontroll av MOD'er som ønsker å leke gud :love:

Lenke til kommentar
Etter det jeg kan se komprimerer ikke K700 bildene :(

Men jeg håper SE fikser det i en Software oppgradering.

Venter bare på at S65-en jeg har bestillt kommer snart. Regner med at den støtter 300kb slik som siste SW oppgraderin på CX65 gjør :yes:

Jeg regner med at det er operatørene og nettverket som setter begrensninger, når ikke en tlf som 7610 kan sende større mms enn 100 kb. Når det er lagt opp til 10 min videofilm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...