THEengine Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Hei har et problem. har Geforce 3 ti 200 burde det ikkje gå an å bruke clone funksjonen på det kortet? går jo an på geforce 2 mx 200 osv :\ på nview/nview-moduser hos meg kan man kun velge Enkeltskjerm. har prøvd det meste nå men får det ikkje til å virke noen som har hatt dette problemet og vet hvordan man fikser det?
SupremeX Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Hvilke drivere har du? Clone funket på MX420 kortet jeg hadde en stund så..
hce Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Jeg hadde en G3 Ti500 kort som fint fungerte med clone... Er du sikker på at andre enheten er koblet til? Du må ha begge tilkoblet for å få opp mulighet for nview...
Apoc_ Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Som sagt så må du ha begge enhetene tilkoblet samtidig. (Skjerm og evt TV) Så må du muligens restarte pcen. Hvis ikke du får clone muligheten da, er det kanskje driver feil. Sett enhetene til den oppløsningen og hertz'en de skal ha før du prøver clone.
hce Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Som sagt så må du ha begge enhetene tilkoblet samtidig. (Skjerm og evt TV)Så må du muligens restarte pcen. Hvis ikke du får clone muligheten da, er det kanskje driver feil. Sett enhetene til den oppløsningen og hertz'en de skal ha før du prøver clone. Du trenger ikke restarte, bare lukke "advanced" vinduet og åpne det igjen for å oppdage nye enheter. Du trenger heller ikke justere oppløsningen for å få til TV, den viser maksimalt 1024x768 på TVen uansett. Så kan man etterpå stille ned oppløsningen til hva man synes er gunstig. NVidia driveren husker også til neste gang man kobler til TVen hvilken oppløsning man ville ha da (og når du setter tilbake til bare skjerm).
THEengine Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 når eg prøver å kjøre 2 sjermer samtidig funker på en måte som clone.. altså begge sjermene viser det samme. men har lyst å bruke funksjonen dualview.. som eg kunne med mitt geforce4 ti siden sjermkortet ikkje finner den andre "sjermen" bare viser bildet på den funker ikkje dette.. har egentlig gitt opp dette for et halvt år siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå