Gå til innhold

Hvordan fikse resize problemet til IE


Anbefalte innlegg

Har sett spørsmålet 1000 ganger, men aldri et fornuftigt svar.

 

Altså IE har en tendens til å bestemme størrelsen på vinduet av seg selv ikke sant. Så jeg ønsker å sette dette selv, eller fikse det.

 

Jeg er på jakt etter registry settings, eller "der hvor IE lagrer window size informasjonen". Slik at jeg kan manuelt fikse dette.

 

PS-1: Nei det hjelper ikke med ctrl-et-eller-annet

 

PS-2: Nei eg går ikke over til en annen browser, da de er bøggete på endel sider jeg daglig besøker (har mine riter vettu).

 

Kunne vært greit å finne ut av dette, da spørsmålet stilles ofte. MS KB lister det kun som en "dette må du finne deg i bugg". - og "nei dette er ikke noe vi planlegger å fikse bugg". TRivielt faktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eh ... nei nei

 

ikke resize av bilder i browseren. men eg tenker på hele vinduet. Eg kunne tenkt meg at IE starter maksimert, og at andre vinduer jeg åpner (via link) ikke er så knøttsmå som de er.

 

Av og til så kommer du på en side som setter opp en rar størrelse på vinduet, og så forblir det slik. irriterende.

Lenke til kommentar

hehe - "as I said - been there, done that"

 

nei, eg vil ned i materien. Hardcore stuff. Har søkt og lett på pc'en .. .men er litt vanskelig å lete når du ikke vet hva du skal lete etter. Begrenset hvor kult det er å gjøre fritekst søk i registry og pløye filer igjennom hex editorer for finne no kult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...