Gå til innhold

bra headsett for gaming | budjsett ca 3-400kr


Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har tenkt å kjøpe meg et nytt headsett til ca 3-400kr..

trenger nytt headsett siden det gamle tygget jeg så mye på ledningen at den ene høytaleren ikke virka :no: så visst dere har et headsett å anbefale til ca 3-400kr så kom med det :cool: headsettet skal IKKE ha mic..

 

mvh Aleksander Larsen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er altså ute etter en hodetelefon.

 

Noen spesielle typer du foretrekker?

Lukket? Åpen? Store klokker som ligger rundt øret?

 

Til prisen er Koss Portapro og Sennheiser PX100 bra valg.

Disse er små og lett. Drives lett av lydkort og bærbare saker.

Lenke til kommentar

Vel, etter min mening er UR40 endel bedre enn PortaPro om man skal bruke de ved dataen, om man har en MP3 spiller e.l. er det bedre med PortaPro siden de er så enkle å få med seg. Men bassen går dypere og kraftigere i UR40 selv om PortaPro har oppgitt lavere frekvens, men det har sikkert noe med elementene å gjøre.

Lenke til kommentar

eg like best sånn lokka/halvlokka hodetelefoner :p har prøvd porta pro hos en kamerat og de likte jeg veldig godt lyden på men jeg liker som sagt best sånn lokka/halvlokka hodetelefoner så visst det er en hodetelefon der ute til meg med porta pro sin lyd og er lukker så er den perfekt for meg og som koster ca 3-400kr :D

 

takker for alle svar mvh Aleksander Larsen =P

Lenke til kommentar

Starte Koss ur 40 Klubb eller :p ser ut til at det var mange her som likte/har de:P

jeg anbefaler Koss ur 40 selv om det første jeg fikk fra komplett var defekt.så virker det andre jeg fikk derfra fett :D . bra lyd behagelig og ha på eneste negative er at jeg blir varm på øra når jeg har hatt de på i 3 timer :roll:

Lenke til kommentar

koss ur 40 e geniale. dei e kollapsbare og har god bass forhold til prisen.

Minuset er at det er kort ledning, dei kan lugga når du tar dei av deg pga dei er kollapsbare og at det kan bli litt klamt på øyrena viss du har nettopp dusja eller hoppa på trampis eller noko.

 

Men eg er veldig fornøygd ut i frå prisen. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...