Gå til innhold

Er denne psu'en bra?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har (nesten) bestemt meg for en ny strømforsyning, og har kommet opp med denne som skal erstatte min gamle Chieftech 300W. Valget falt på denne fordi den ser rå ut, det er kabelstrømper på alle kablene og du får med turbin osv, men bare lurer på om denne egentlig er noe bra. Eller ser den bare bra ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg har (nesten) bestemt meg for en ny strømforsyning, og har kommet opp med denne som skal erstatte min gamle Chieftech 300W. Valget falt på denne fordi den ser rå ut, det er kabelstrømper på alle kablene og du får med turbin osv, men bare lurer på om denne egentlig er noe bra. Eller ser den bare bra ut?

Den er svært bra. Se på min maskinvare i profilen min, da kan du se at den takler mye. 7 disker, optiske drev, 4 katoder+++ Jeg har den samme, bare uten lys.

Lenke til kommentar
Joa vet at Aspire er bra, men denne har kabelstrømpe og du får med turbin osv.

Good point.. Er vel kabelstrømper på noen ledninger, eller retter sakt 1 på Aspire :)

Men men du blir nokk fornøyd uanz hva du kjøper :yes:

Jepp, trur jeg blir fornøyd uansett med valg av psu. Bare det at nå som jeg først skal kjøpe meg en ny så kan jeg vell velge en med litt ekstra ;)

Lenke til kommentar
Kan jeg komme med et forslag? :)

Aspire 520W Silver En VELDIG god å BILLIG strømforsyning!

Skjønner ikke at den er så billig, den leverer mellom 480-500w.  :w00t:

Denne leverer 500W. Resten går bort i tap.

 

Har ikke opplevd noe negativt med denne ennå. Se på overklokking.no for omtale av lillebroren.

 

Jeg har socket 939-AMD64 og spenningene er godt innenfor hva de skal være.

 

Gamblet på denne selv om den er billig og har ikke angret ennå ;)

 

Edit: Stemmer at det er 1 kabelstrømpe. Men det trenger ikke være negativt. Spørs hvor mye du skal flytte den da..

 

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...