Gå til innhold

N7610 - Kan man bytte deksel? Mulig å se film?


Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt ny mobil, har sett litt på Nokia 7610.

Men det jeg lurer på om hvilken farge som er best? Har likt svart lenge, men når jeg så hvit så ble jeg litt usikker!

Er det skiftbare deksler til denne mobilen? Så jeg eventulet kan bytte deksel senere hvis jeg går lei eller skjermen blir ripete?

Endret av petter'n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro at 7610 støtter film bedre enn K700. Har 7610 selv og er storfornøyd! Det er innebygd RealPlayer på den så film går fint. Smartmovie som jalleks viser til gir deg enda bedre kvalitet og er den beste filmviseren. Men dette koster en del og du må convertere filmene på pc'en først. Men likevel anbefales det!

Lenke til kommentar

7610 har ikke sånne såkallte "xpress-on covers" som andre nokia modeller som fks. den gamle 3330/3310 eller lignende. Men hvis du går til ditt lokale verksted er det nok en smal sak å få bestilt og skifta dekslet til andre farger, og du kan helt sikkert bestille deksler fra andre land via nett, eller du kan alltids sjekke når du ferierer i utlandet... . (Søk på google etter deksler hvis du ønsker)

Vil nok si at svart er den beste fargen, men fargevalget er nok personelig :)

-

Jeg har selv skifta dekslet på min nokia 6600 2 ganger, faktisk så gjorde jeg det i går... (Kom iforigårs hjem fra ferie og hadde da fått tak i orginale deksler til en meget billig penge...)

Selv om ikke 6600 har "xpress on deksler" så er det en smal sak å ta å skifte deksel, hvis det er interesse for det så kan jeg legge ut en "skift deksel på nokia 6600 guide.." :)

-

Som mange allerede har sagt er nok smartmovie det beste "filmvisningsprogrammet" til s60, og dermed 7610.

Bruker det selv og er fornøyd..

Her finner du smartmovie :)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
7610 har ikke sånne såkallte "xpress-on covers" som andre nokia modeller som fks. den gamle 3330/3310 eller lignende. Men hvis du går til ditt lokale verksted er det nok en smal sak å få bestilt og skifta dekslet til andre farger, og du kan helt sikkert bestille deksler fra andre land via nett, eller du kan alltids sjekke når du ferierer i utlandet... . (Søk på google etter deksler hvis du ønsker)

Vil nok si at svart er den beste fargen, men fargevalget er nok personelig :)

Jo, den har faktisk det. Den har offisielle deklser til bytting. Dog ikke i butikken enda.

 

Nokia Xpress-on? Style Packs
'

 

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,54676,00.html

Lenke til kommentar
Takk for opprettingen Arehei for det viste jeg faktisk ikke :)

Bare hyggelig :)

 

For å utdype litt kan det nevnes at disse stylepack'ene skal inneholde themes, ringelyder, bilder o.l. i tilegg til bare dekslene.

 

Hele mobilen skal altså kunne kjøre samme stil, ikke bare utsiden :)

 

Men, vi får vente og se når de kommer i butikken da.

Lenke til kommentar

vel, jeg bestilte en av denne typen for litt tilbake.

Kort og godt, det var noe drit.

 

Først av alt, passet ikke tastene som ble levert med.

Så var displayet løst fra dekselet, samt speilet bakpå.

og siden fargen på dekselet var så matt, tenkte jeg å lakke det.

Da det ble gjort, viste det seg å ikke tåle løsemiddel.. så hele greien smeltet.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...