Gå til innhold

skal jeg kjøpe k700i?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer og kjøpe SE k700i, men jeg trenger noen råd fra noen som har greie på det. Er k700i en bra telefon?, den har jo nesten bare fått 6'ere og 5'ere på

tester, men den har tydeligvis noen svakheter også... - Minnet er jo på hele 41 mb og det holder for meg men det er synd at den ikke kan ha minnekort. 41 mb er jo ganske lite hvis man tenker på mp3 spilleren, men jeg har en iPod så jeg kommer sikkert ikke til å bruke den uansett.

 

Har også vurdert å kjøpe s700i når den kommer men jeg gidder ikke å vente mange måneder før jeg kjøper ny mobil.

Men prisen på k700i har sunket med 2000kr på 2 uker da. nå koster den 1799,- med d billigste abbomente - når den ble lagd ut for salg kostet den ca.3500,- med d samme abbonometet.

Har jo også hørt om noen veldige stygge svakheter som løse taster, dårlig minne+++

Eier nå en t610 som jeg er veldig fornøyd med, og jeg har hatt noen dårlige erfaringer med Nokia før...

Så d jeg vill vite er om jeg skal kjøpe k700i eller vente til s700i kommer eller kanskje kjøpe Nokia 6230?? :hmm::hmm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer og kjøpe SE k700i, men jeg trenger noen råd fra noen som har greie på det. Er k700i en bra telefon?, den har jo nesten bare fått 6'ere og 5'ere på

tester, men den har tydeligvis noen svakheter også... - Minnet er jo på hele 41 mb og det holder for meg men det er synd at den ikke kan ha minnekort. 41 mb er jo ganske lite hvis man tenker på mp3 spilleren, men jeg har en iPod så jeg kommer sikkert ikke til å bruke den uansett.

 

Har også vurdert å kjøpe s700i når den kommer men jeg gidder ikke å vente mange måneder før jeg kjøper ny mobil.

Men prisen på k700i har sunket med 2000kr på 2 uker da. nå koster den 1799,- med d billigste abbomente - når den ble lagd ut for salg kostet den ca.3500,- med d samme abbonometet.

Har jo også hørt om noen veldige stygge svakheter som løse taster, dårlig minne+++

Eier nå en t610 som jeg er veldig fornøyd med, og jeg har hatt noen dårlige erfaringer med Nokia før...

Så d jeg vill vite er om jeg skal kjøpe k700i eller vente til s700i kommer eller kanskje kjøpe Nokia 6230?? :hmm::hmm::hmm:

jeg har k700i og har ingen problemer med den...det er ikke dårlig medminne...iafall ikke formeg...tastene på min k700i er helt perfekte!

ikke en eneste problem med den...alt virker som den skal!

Lenke til kommentar

Folk som har kjøpt seg noe nytt, har vanskelig for å se svakhetene selv. Særlig hvis det er noe dyrt! "Jeg fikk min igår - den er kjempebra!!" Dette er så langt unna objektiv vurdering du kan komme...

 

Hva er viktig for deg? Er den god å skrive SMS på? Min erfaring er at Nokia er overlegen på dette.. Varer batteriet lenge? En kompis med k700i klager fælt! Ok, skjermen og kameraet var BRA, men jeg synes den virket litt skranglete - og har en masse kanter og hull som det setter seg møkk i.

 

Så fikk jeg ikke testet den mer pga. at batteriet gikk tomt igjen... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...