Andreasfe Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 (endret) Jeg har Cool Edit 2, et innspillingsprogram... hvordan få det til å ta opp den lyden som går på PC'n, istedet for en eventuell mikrofon.. Altså. jeg vet det har noe med lydinnstillingene på PC'n å gjøre.. Jeg har fått det til å fungere før.. Men nå er alt bare rot.. Hvor fikser jeg dette? Endret 19. juli 2004 av Andreasfe
Fredrik Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 ta 3.5mm jack fra lydutgang til line in og ta opp derfra (var ikke så veldig seriøst ment)
Andreasfe Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Skrevet 20. juli 2004 hm.... Jeg er ikke ute etter et program.. jeg ute etter en person som vet hvilken "knott" jeg skal skru på, og hvor denne knotten er i lydinnstillingene et sted.. så fortell meg hvor denne topicen passer best da.. passer ikke i noen av forumdelene i programvare syns jeg.. mulig det bare er meg...
b-real Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Du trenger software for å gjøre dette og derfor er programvare den naturlige plassen for dette. Flyttes fra søppel til programmvare.
aadnk Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 (endret) Gå til Control Panel -> Sounds and Audio Devices -> Audio. Velg lydkortet ditt under Sound recording -> Default device, velg Apply og trykk på Volume. I Recording Control velger du Options -> Propeties -> Recording og trykk på OK. Etter dette markerer du Select-avkryssingsruten under Stereo Mix, og gå så ut av Recording Control. Nå vil du kunne ta opp lyden i hvilkensomhelst lydopptagingsprogram (som f.eks Sound Recorder) Endret 20. juli 2004 av aadnk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå