Gå til innhold

En stor rød bil lignende mod. Ferdig :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe...blir fint dette...ble så inspirert av dette(pluss at jeg akkurat har fått hendene å sketchup) at jeg bare måtte lage en skisse selv, med ferarri theme...

 

k2.jpg

 

Det skal lixm være enn separatvanntank det på toppen...vurderte å legge til en spoiler der, mend et ble for harry... :blush:

 

Ps: Er det noen som vet om det finnes ferdigkomponenter som cdrommer, viftegriller osv, eller må jeg lage alt det selv?

Lenke til kommentar
Hehe...blir fint dette...ble så inspirert av dette(pluss at jeg akkurat har fått hendene å sketchup) at jeg bare måtte lage en skisse selv, med ferarri theme...

 

Det skal lixm være enn separatvanntank det på toppen...vurderte å legge til en spoiler der, mend et ble for harry... :blush:

 

Ps: Er det noen som vet om det finnes ferdigkomponenter som cdrommer, viftegriller osv, eller må jeg lage alt det selv?

ja.. let litt rundt på forumet på www.bit-tech.net

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Litt synd at det ble blått i mellom rillene.

 

Ellers. Stå på :thumbup:

så det jeg å når jeg posta..

europris er utsogt får rød lakk så ejg får se om jeg finner no annen lakk i samme farge..

 

For å være helt ærlig fikk jeg ikke noe Ferrari feeling av det kabinettet i det hele tatt.. Det vinduet (med skrifta) ble dessuten helt ræva! Ikke at jeg ville gjort det bedre, men dere skjønner poenget.

 

som jeg har nevt tiligere så skal det lakkes en gang til.. dette er bare det første strøket..

vil det hjelpe med turtlewax?

onklen min kommer til meg på lørdag.. han er ekspert på poleringa å såndt(det er jobben hans) han gir meg sikkert no tips..

det vinduet som jeg også har sagt tiligere var der når jeg kjøpte kabinettet...

vinduet skal byttes ut med et helt rent vindu/uten skrift...siden jeg klussa det til med skrifta...

egentlig skulle det bare være rissa inn og med uv/rød maling oppi.. men dremelel glapp, å jeg hadde ikke mer plexi.. men det har jeg fått nå :p

 

 

skal se om jeg får fiksa den etchen i neste uke..(bursdag=penger :p)

Lenke til kommentar
Her har du inspirasjon:

Project F40

Ble en smule harry den der synes jeg. Svært godt gjennomført, men en del ting, som bla. hjulene, gjorde det hele litt for fjern etter min mening. En bør på mange måter huske på at det ikke er en bil, eller en lekebil for småunger. Det hele fikk meg til å tenke på ei seng utforma som en Ferrari. Høres kanskje litt mer negativt ut av meg enn det jeg mener da ;)

Lenke til kommentar

leita litt rundt.. fant hvite reflekser.. kanskje jeg kan lakke de røde? lyktene vettu..

og på lofte ligger det masse lego tecnic.. der ligger det sikkert no hjul og.. skal se om jeg finner no gitter..

 

edit: som dere sikekrt skjønte så var det Intel Zevz jeg kjøpte kabinettet av..

 

edit2: jeg får tak i lakk i morra...

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...