Gå til innhold

Lian Li PC-6277


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv dette kabinettet, og det er riktig at det ikke er spesielt høyt, så med dobbel radiator og PSU installert i toppen, så er det ikke mye plass til å gjemme ledninger i øvre del av kabinettet som jeg regner med mange andre enn meg har hatt for vane.

 

Det er derimot laaaangt. Dette gjør at man får igjen plassen i lengden, noe som kanskje er litt uvant, men funker helt greit. Fordelen er at man står litt friere til å plassere pumpe/vanntank enn i de mer typiske midi-towerene. Kan uten problem plasseres mellom hovedkort og drevene for å si det sånn. Jeg har gjort det på en litt annen måte (Advarsel: Har ikke ryddet skikkelig opp i ledningene ennå):

 

vannkj16yy.th.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har selv dette kabinettet, og det er riktig at det ikke er spesielt høyt, så med dobbel radiator og PSU installert i toppen, så er det ikke mye plass til å gjemme ledninger i øvre del av kabinettet som jeg regner med mange andre enn meg har hatt for vane.

 

Det er derimot laaaangt. Dette gjør at man får igjen plassen i lengden, noe som kanskje er litt uvant, men funker helt greit. Fordelen er at man står litt friere til å plassere pumpe/vanntank enn i de mer typiske midi-towerene. Kan uten problem plasseres mellom hovedkort og drevene for å si det sånn. Jeg har gjort det på en litt annen måte (Advarsel: Har ikke ryddet skikkelig opp i ledningene ennå):

 

vannkj16yy.th.jpg

Tror du ville fått plass til en trippel radiator i toppen, og fortsatt være under det filteret med alle 3 viftene?

Lenke til kommentar
Tror du ville fått plass til en trippel radiator i toppen, og fortsatt være under det filteret med alle 3 viftene?

Det er vel teoretisk mulig, men da må du modde en ny plass til strømforsyningen.. Slik kabinettet er designet så er det tilordnet plass for strømforsyningen (som i de fleste andre kabinetter) helt oppe bakerst i kabinettet. Greit på den måten at man kan trekke frisk luft inn via filteret for å kjøle strømforsyningen, men man tapper så pass mye plass i toppen at en 360-radiator ikke vil passe inn.

 

Dersom man er kreativ og har moddeskills så vil det kanskje la seg gjøre, men tror det blir vanskelig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...