Gå til innhold

Ny Apple iPod i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjernkontroll og veske er et must, og jeg ser faktisk at det er kun den norske butikken (apple.no) som har droppet dette i motsetning til apple.com som har med både veske og fjernkontroll... Nok ett sleipt triks fra grådige nordmenn.. Synes faktisk ipoden tar seg bedre ut enn sin forgjenger pga at de 4 runde knappene er borte.. Noen som vet om den røde belysningen bak knappene er borte også?

 

Tror nok en slik en vil ta veien til min postkasse i nærmeste framtid... Den er jo direkte lekker!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er det bare apple.no som har droppa den ? forbanna svinpelser...

satser på at jeg får den "skikkelige" pakken i italia til helgen.

 

edit: det virker som om det kun er i usa at man kan få 40gb versjonen med fjernkontroll+veske.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
er det bare apple.no som har droppa den ? forbanna svinpelser...

satser på at jeg får den "skikkelige" pakken i italia til helgen.

 

edit: det virker som om det kun er i usa at man kan få 40gb versjonen med fjernkontroll+veske.

Nei de har gjort det samme i USA.

Var en trykkfeil på den amrikanske webshoppen i noen timer etter launch men ble rettet litt senere.. Alle som bestillte i god tro og har ringt har fått med remoten og veska..

 

Jeg personlig synes veska er bare noe tull siden man må ta den ut for å bruke ipod'n.. Finne utallige andre vesker på markedet som er 10 ganger bedre. Så bare bra at man slipper og betale (innbakt i prisen) for den.. MEN jeg hater at de har tatt bort remoten siden den er ganske så kjekk og ha..

 

Har selv en gen2 ipod med remote og "veske".. Veska bruker jeg ikke men jeg bruker den den lille filt posen som følger med bare..

Vurderer vel og oppgradere snart..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...