Gå til innhold

Telefon på PDA?


Sibbe`

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært borti håndholdte\pda før. Men jeg har lest litt på amobil.no nå sett litt på noen håndholdte.. Frister ganske å kjøpe en.. men d står ingenting om d er mobil telefon på de! Fordi viss jeg skal ha en vil jeg ha en med mobil telefon på så jeg slipper å gå rundt med en pda å en mobil telefon i lommen. I såfall viss dette er vanlig, noen som har noen tips va jeg burde kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri vært borti håndholdte\pda før. Men jeg har lest litt på amobil.no nå sett litt på noen håndholdte.. Frister ganske å kjøpe en.. men d står ingenting om d er mobil telefon på de! Fordi viss jeg skal ha en vil jeg ha en med mobil telefon på så jeg slipper å gå rundt med en pda å en mobil telefon i lommen. I såfall viss dette er vanlig, noen som har noen tips va jeg burde kjøpe?

Ingen PDA'er har innebygget telefon, nei.

 

Du må derfor ha en PDA-telefon. Her er det slik jeg ser det bare to aktuelle valg (noen vil sikkert si at det er flere, men) - nemlig Sony Ericsson P900 og Qtek 2020. That's it. ;)

 

Disse er begge veldig gode PDA'er med telefonegenskaper i tillegg. De fleste vil være enig i at Sony Ericsson P900 er en utrolig bra telefon med flott PDA, mens Qtek 2020 er en veldig bra PDA med ok telefon-funksjonalitet. You see? ;)

 

Så da spørs det hva du skal bruke den mest til - PDA eller telefon? Hvis telefon er viktigst velg SE P900, hvis PDA er viktigst velg Qtek 2020. Jeg ville personlig valgt SE P900 av den enkle grunn at det er utrolig irriterende å ikke ha et fysisk tastatur. (Qtek 2020 har ikke det.)

 

Men jeg er litt inhabil da. ;) Søk litt på forumet her - ekstremt mange diskusjoner med "Sony Ericsson P900 vs Qtek 2020" - blant annet startet av meg. ;)

 

Søkeord kan være Sony AND Ericsson AND P900 AND Qtek AND 2020 + at du velger diskusjoner startet av "voluz". ;) Men du finner sikkert andre også.

 

Lykke til! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

HP Ipaq h6340 kommer ut med telefon innebyggd.. samme som Qtek 2020..

bare HP sin har innebyggd WiFi som ikke Qtek har

For den som orker å vente litt så kommer Qtek 9090 snart..

Denne er samme som Qtek-2020 egentlig bare den har WiFi og et uttrekkbart tastatur faktisk..

i dimensjon er den en liten millimeter eller no større enn Qtek2020.

 

Dermed er det bare 2 ting vi savner i disse PDA/telefonene..

-Innebyggd GPS Antenne

-den nye typen overføring G3 eller ka huen det heter..'

dagen overføring mot internett er helt bånn... :thumbdown:

 

tenker alt dette vil komme integrert i en enhet senere så eg beholder min Q-tek 2020 i en stund til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...