Gå til innhold

Rome Total War Specs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den gode nyheten er at spillet burde kjøre med en oppløsning på 1024x768 med nesten maksimalt detaljer ved hjelp av en 1ghz prosessor eller raskere og et Geforce3 grafikkkort.

Vet ikke om dette er 100% riktig , men tror ikke de hadde trykket det hvis det var helt bullshit.

Skrevet

det er det som skal være så utrolig bra med spillet, jævlig lave krav i forhold det man får, tror absolutt minste kravet var 266mhz men det var tidlig i utviklingen, er sikert litt høyere men ikke så mye tror jeg.

som sagt over med en 1ghz prosesor vil du kunne nyte slag med tusen vis av soldater

Skrevet (endret)

NICE! :w00t:

Mine specs er forløpelig:

Pentium 4 1,7 ghz prossor

512mb ddr ram (minne)

geforce3 64mb ram skjermkort

Soundblaster Live Value lydkort

Jeg får snart et 128 mb's Sapphire 9800pro skjermkort, og kansje jeg er så heldig å få 512 ekstra ddr ram (ender da opp med 1024 ddr ram)

De nye specsene burde ihvertfall holde eller hva?

Endret av Orresnei
  • 1 måned senere...
Skrevet
NICE! :w00t:

Mine specs er forløpelig:

Pentium 4 1,7 ghz prossor

512mb ddr ram (minne)

geforce3 64mb ram skjermkort

Soundblaster Live Value lydkort

Jeg får snart et 128 mb's Sapphire 9800pro skjermkort, og kansje jeg er så heldig å få 512 ekstra ddr ram (ender da opp med 1024 ddr ram)

De nye specsene burde ihvertfall holde eller hva?

med radeon 9800 pro og 1024 ram har du det samme som meg . Bortstt fra at jeg har A64 3200+ (en god del bedre) og jeg spiller medivel total war med meg mot 7 AI spillere med 10 000 man uten problemer så du kan nok spille ROME

Skrevet

Med 2 ghz, 512 mb ddr ram og 128 mb's Sapphire 9800pro kjører jeg demoen med alt på fullt uten noen form for hakking.

Hadde Geforce FX 5200 før, med det kjørte alt på ca medium, gikk helt greit da.

Skrevet
Med 2 ghz, 512 mb ddr ram og 128 mb's Sapphire 9800pro kjører jeg demoen med alt på fullt uten noen form for hakking.

Hadde Geforce FX 5200 før, med det kjørte alt på ca medium, gikk helt greit da.

Kult da kjøper jeg spillet alikevel

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...