Gå til innhold

Return to Castle Wolfenstein...ny DEMO!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-12 15:25, TST skrev:

Jeg har lest hva som er nytt, men har enda ikke rukket å teste denne nye demoen. Er den mye bedre enn forgjengeren? Hva betyr "full TA networking"?



 

Noen forbedringer er det.. Hvis du har lest hva som er nytt vet du det jo.. :smile: Jeg synes det er en god ting at det ikke er så lett å sette dynamitt, + at man får redusert fart med flameren. Gleder meg så **** til det spillet kommer! tror nesten jeg (!) skal KJØPE det!!

the bulldog - aka kartoffelmeister

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

har jo hørt det allerede fins et stort antall cheats til spillet. noen av dere som har hørt noe om det??

 

syns det er faretruende at cheats kommer så fort til spill nå til dags!! skal ikke vere sånn.. de som lager slike cheats må virkelig ha en major mouthfunction (uhh, hvordan skrives det??), de ødelegger jo opplevelsen helt for de andre! er jo også en del hjemmelaga (programerte) cheats som da ikke blir oppdaga. det også er jo litt kjedelig :

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

framer, tror nokk du tar feil. en venn av meg har det jo. for å innformere om det så trenger ingen offisiel release å vere ute for at fullversionen florerer på 0-day ftper og andre plasser. er utrolig så mange "korrupte" det er innenfor spillprodusenter. det kan komme mange releases før den offisielle. tror nokk du kan finne ghost recon på kazaa...

Lenke til kommentar

 

Noen forbedringer er det.. Hvis du har lest hva som er nytt vet du det jo.. :smile: Jeg synes det er en god ting at det ikke er så lett å sette dynamitt, + at man får redusert fart med flameren. Gleder meg så **** til det spillet kommer! tror nesten jeg (!) skal KJØPE det!!

the bulldog - aka kartoffelmeister

 

Jeg syns det er veldig irriterende å træle med å få plassert ut dynamitten. kunne heller lagt til noen sekunder på Armeringen, eller?

Lenke til kommentar

Må bare få sagt det. Grafikken på RtCW er NYDELIG. (Gleder meg til Unreal2 :smile: )

Men det jeg lurer på er :

 

På level 4, 5 (tror jeg det var). Er i et slott/tempel e.l. med noen "rare" individer. Sliter litt med en brennende knokkel-haug som setter fyr på meg hele tiden. Er det bare å fyre løs med alt du eier og har eller er det et våpen som er bedre enn et annet til den jobben?

 

(Prøvde å ikke røpe for mye av scenariet :smile: )

 

Grøss....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...