lostone Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg hørte non skumle rykter om at dette hket hadde innebygd firewall.. noen som kan bekrefte dette? Endret 16. juli 2004 av lostone
OlaML Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Stemmer det. Hvis du med "skumle rykter" mener at du er skeptisk til en slik feature kan jeg nevne at den ikke fungerte skikkelig hos meg, jeg fikk ikke endret innstillinger og det var umulig å lage spill-servere (en av grunnene til at jeg oppgraderte). Byttet i et Chaintech VNF3-250, eneste jeg angrer på med byttet er at MSI kortet bootet raskere. Det må også nevnes at jeg tilhører det absolutte mindretallet hva gjelder firewall problemer, for de fleste fungerer det greit.
SilverCRX Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Firewall'en funker fett hos meg. Og hvis du mener at innebygd firewall er en uting, lostone, kan jeg bare fortelle deg at det er feil
lostone Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Skrevet 17. juli 2004 (endret) Hvordan fungere den firewallen da? er det som firewallen i feks en router? stealther den deg? sjekka manualen til kortet, men det står heller lite om det edit: nei, firewall er ikke en uting ;D firewall = goodshit <3 ^^ Endret 17. juli 2004 av lostone
roschach Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 FYI: Med de nye nforce-driverne går firewallen nå endelig an å slå av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå