Laman Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Til dere som snakker om bullettime, det FINNES bullettime i CS!!! Jeg har Matrix Weapon Mode, og en av speaialitetene til "Rebels" er bullettime. Du ser kulene fly igjennom luften, og kan hoppe vekk, hvis du er rask nok. Og jeg snakker om VANLIG CS 1.5, eller 1.6! Noen som vil ha link? Og det ER shellet fra glocken. Den er bare stor fordi den er nærme, slik som alle sier..... EDIT: Spillet går ikke i slow-mo såvidt jeg husker, bare alle kulene du ser, går i slow-mo inkludert de du skyter, men jeg tror ikke fienden ser at kulene går i slow-mo. Har bare testet dette med bots LINK TIL BILDE MATRIX-WATCH OUT Er ikke kulene som flyr, men hylsene.
-Teddy- Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Ok, kanskje han har brukt hylser til å lage "kuler", men uanz så er det morro da! De ser ganske bra ut in-game.
Erlendz Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Er det bare hos meg linkene ikke funker? opera 7.51.....
razh0r Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Skrevet 17. juli 2004 Er det bare hos meg linkene ikke funker? opera 7.51..... CSNation er nede. Vent litt til siden kommer opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå