crosworth Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Hei, jeg har gått til anskaffelse av en DVD-brenner. Lurer nå på hvordan jeg kan klare å brenne? Film-filene er; noen *.nfo-filer, *.avi-fil og en sub-filer. Hvordan få dette på en dvd-plate?? Er det spessielle mapper de forskjellige filen skal ligge i? Hvilke? HJELP!
Fury Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 (endret) Hvis du vil spille av filmen i f.eks. stue DVD spilleren din, så må den filmen konverterest først til riktig format. http://www.dvdrhelp.com/convert Men hvis du bare vil ha filene lagret på DVD platen, og spillest av på PC'en bare, så er det svært enktelt og der er en haug med brenner programvare du kan bruke. F.eks. Nero 6. New -> DVD -> DVD-ROM ISO -> Finn frem filene dine -> Legg de til -> Burn Compilation ... Endret 16. juli 2004 av Fury
crosworth Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Ok, takk! Tenkte å bruke den i stue-dvden ja. Har nyeste Nero. Så da trenger jeg bare å konvertere og brenne med nero etterpå da? Er det ikke en "converter" i nero da?
crosworth Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Noen program å anbefale, som er lett å bruke?
oycob Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 tmpgenc... "neste neste neste konverter", så er det bare å vente... for det tar lang tid Men litt må man ofre for kvaliteten
crosworth Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Ok, takk! men hvilke settinger skal jeg velge etter dvd?? hmm... Er helt blank...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå