Gå til innhold

Skjermen min skrur seg av under login


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være at skjermen din ikke takler den oppløsningen som skjermkortet ditt kjører på, og derfor blacker ut.. forsøk å gå inn i sikker modus og forandre oppløsningen der.. lagre og forsøke på nytt? Evt. kan du forsøke å avinstallere driverene i sikkermodus.. du vil da komme i 640x480 e.l. og du kan installere driverene på nytt med skikkelige innstillinger.

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere, lag en skikkelig tittel (ikke slik som "HJELP!!!" eller "HJELP TIL PROBLEM!!!") og jeg vil anbefale å redusere bruk av CAPS! :p

 

Folk som bruker overdrevet mye caps, og dårlige tittler som ikke beskriver noe som helst av problemet, blir ofte bare sett på som useriøse/barnslige og oversett/kjefta på.

 

Ta dette som et tips, og en oppfordring til å bruke mer beskrivende titler og mindre caps neste gang :)

Lenke til kommentar

Problemet med å skrive slik man vil, Runis, er at det ikke blir lett å finne det man vil lese her på forumet om alle trådene har emne "HJELP!!! PROBLEM!!!". Men hvis de heter f.eks. "Skjermen min skrus seg av under login" så skjønner man med en gang hva tråden handler om. Dette er egentlig en av de mest fornuftige reglene i hele reglementet sier nå jeg :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...