Gå til innhold

Beste driverversjon, GF4400


B_A_R_T

Anbefalte innlegg

Hadde en liten diskusjon med en kamerat? Bør jeg med GF4400 kjøre eldre drivere feks rundt 44 eller nyeste versjon 56? Får rundt 1000 poeng mindre i 3d mark 2001 med de nyeste driverene, MEN vil dette også gjelde i nyere DX9 spill som f.eks. FarCry eller BF Vietnam?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Hmm, vet ikke om jeg husker feil, men er GF4400 DX9-kompatibelt?

 

Som regel er de nyeste driverne oppdatert med "nye metoder" for å dytte mest mulig ut at ditt skjermkort, samt også støtte for nye områder innen visuelle presentasjoner selvfølgelig.

 

Forøvrig er nyeste versjon av ForceWare (tidligere Detonator) 60.72 Beta.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Nyere driver skal bygge på tidligere, samt forbedre dem, skritt for skritt.

 

Nyeste Forceware er forøvrig 62.11

Se: http://download.guru3d.com/detonator/

 

Men, det skal sies at iblant matcher enkelte drivere utrolig godt.

Jeg hadde Win98SE lenge, da jeg syntes dette var best for spill.

Der brukte jeg en GF4600Ti, med en litt eldre driver enn den siste som var sluppet til enhver tid, og det var kun en eneste driver som kjørte mitt FIFA-spill perfekt den gangen. Alle andre hakket litt, men denne ene drivere var som slikeføre for skjermkortet.

Lenke til kommentar

GF4400 er kompatibelt, hvis ikke kunne ikke den kjørt DX9 spill men den har ikke direkte støtte for DX9. Det har den for DX8. HÅper noen flere har nyttige innspill. Vet at noen eldre drivere. Før FX serien kom fungerer bedre på f.eks 3dMark 2001. Spørsmålet er om dette også gjelder i nyeste spill som blir kjørt med DXP eller om nye drivere vil fungere bedre under DX9.

 

Noen kloke hoder? for Nye drivere bygger garantert ikke direkte på de andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

ai ai. 62.11 you say? Hmm, har "kun" 56.72 installert, påtide å hive inn 61.72'en WHQL lisensiert. (Tar ikke sjansen på noen beta drivere her nei)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...