Gå til innhold

TES: Bli kvitt blind


Anbefalte innlegg

Jeg har Boots of blinding speed men har ingen god måte og bli kvitt blind på.

 

-Finnes en ring med constant effekt du kan lage som motstår blind eller magika?

 

-Hva er ingrediensene på en potion som kansje motstår det?

 

-Finnes det noen flere items med resist magika eller blind?

 

:hmm:

Endret av Karlsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har bra security skill så er det en cuirass i et skap på Tel fyr som har constant effect resist magicka(tror det er 45 eller 65%).

Skapet(låsen er 100nivå) er i tårnet i samme etasje som Diyath Fyr, men ikke i samme rom, så den er enkel å ta bare du klarer å få opp skapet.

;)

Lenke til kommentar

Det finnes en ring ja... Men aner ikke hvor den er. Den heter Royal Signet ring å gir 100% magika resistens og 100% reflect. Da blir du kvitt blind totalt. Men du kan jo bruke Cuirass of Saviors Hide som nevnes i et av innleggene. Du kan også bruke Resist Magika potion men det gir dårlig resultat.

Lenke til kommentar

Det beste er å glemme hele Boots of blinding speed :p Jeg har en ring som gir helt vill jump bonus. Husker ikke helt hva den står på, men det er en exquisite ring med golden saint enchantment som gir maks jump i 8 sekunder eller noe sånt (det er en stund siden jeg spilte). Masse charges så du kan fyke over hele vvardenfell på no-time. Bare løp framover og hopp, mens spell'en er aktiv. Veldig bra sak :thumbup:

Enchantments systemet i Morrowind har mange morsomme muligheter som jeg har lekt mye med, blant annet en outfit som gir 100% sanctuary - bare magicka angrep kan skade deg da! Uansett... du får som regel laget bedre stash selv enn det du finner rundt omkring i spillet.

Lenke til kommentar
En god måte å bli kvitt blind på? Ta på deg skoene, og gå inn eller it av ei dør. Ja, det er en bug. Funker iallefall fint hos meg!

FYI den bug'en er patchet for lenge siden.

Og heller løse blindness problemene på en annen måte, enn å slite med konstante CTD's.

Mine 5cent i allefall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...