Gå til innhold

Num lock på hele tida...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller du kan forandre en registernøkkel:

HKEY_USERS -> .DEFAULT -> Control Panel -> Keyboard -> Endre verdien av "InitialKeyboardIndicator" fra 0 til 2.

Skrevet (endret)

jeg gjorde som Rayline TWB sa, og da fant jeg ut at den allerede sto på. men når jeg kommer inn i der hvor du skriver inn passord så skrudde den seg av! :hrm: så gikk jeg i bios og krudde den av, og det hjalp heller ikke... jeg har et Logitech Internet Navigator Keyboard (det er dette i hvit...)

og det xcomiii sa skjønte jeg ikke en dritt av, gikk in på keyboard instillingene på kontroll panel men der stoppa det opp... :mad:

Endret av ZiroN
Skrevet
... men når jeg kommer inn i der hvor du skriver inn passord så skrudde den seg av! :hrm: så gikk jeg i bios og skrudde den av, og det hjalp heller ikke...

Hva er det egentlig du prøver å si her...........passord osv......? skrudde seg av....?

Skrevet
... men når jeg kommer inn i der hvor du skriver inn passord så skrudde den seg av!  :hrm: så gikk jeg i bios og skrudde den av, og det hjalp heller ikke...

Hva er det egentlig du prøver å si her...........passord osv......? skrudde seg av....?

Oversatt til Rayline-venlig språk: Numlock skrudde seg av på logon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...