Gå til innhold

Film: Mandag av Teit Productions


Anbefalte innlegg

LAST NED! 19mb - 5 minutter

 

HISTORIE:

Jostein er singel, han er 33 år og arbeider som arkivansvarlig hos TSO. Han syntes selv det er en krevende jobb, men alle må ha noe å leve av.

 

Josteins liv går ganske enkelt og greit. Han har laget et skjema som han er nøtt til å følge hver eneste dag, det har ikke gått en eneste dag som har aviket fra dette skjemaet. Han er veldig fornøyd med det, og han gjør akkurat det han trenger å gjøre.

 

Men hva skjer om Jostein skulle våkne noen minutter for sendt?

 

SCREENSHOTS:

2_small.gif 3_small.gif 4_small.gif 5_small.gif 6_small.gif

Klikk på bildene for større versjon

 

---

For mer info besøk http://www.teit.org

Endret av andgob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:!: Morsom film! :)

 

Litt synd med enkelte tekniske problemer. Jeg fikk noen rare horisontale striper over filmen i enkelte scener med mye bevegelse. Nesten som interlacing, bare at stripene var en del tykkere. Så også noen eksempler på at bildet hang i gjen på kassetten, dvs at kassetten du/dere brukte antagelig var gammel eller at kameraet trengte å renses med en rensekassett.

 

Jeg reagerte også litt på at Jostein til tider stammet og kom med en og annen "eh..", men jeg antar det var vanskelig å snakke såpass fort på den måten.

 

Jeg tror ikke Jostein, som den punktlige og ordentlige mannen han er ( :mrgreen: ) ville "slengt" fra seg skoene på den måten han gjorde første gangen han hadde vårt ute og hentet avisen. Da var jo alt fredelig og ting normale, ikke noe stress m.a.o, så det hadde vært bedre om han hadde knytet opp lissene og dratt av seg skoene med begge hendene :)

 

Bortsett fra dette småpirket, synes jeg filmen var skikkelig, skikkelig fet. Veldig bra bruk av musikk. Totalt sett bra gjennomført. "Two thumbs up" :thumbup::thumbup:

 

Er forresten drama riktig sjanger? Jeg vil heller si komedie (Elling-nivå)

Lenke til kommentar