Bimmer325ia Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Det er rått og koble seg til msn via mobilen :!: Noen flere som bruker agilemessenger? Noen som vet hva det koster og være tilkoblet`?
oro2 Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Hvor mye det koster avhenger at hvilken abbonement du har og hvor mye du laster ned/opp... Det er en traffikkteller i programmet så det er bare å regne ut
sverrelerre Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 har akkurat fått agile messenger til å funke på sx1'en min! det er jo bare helt konge:-) åpner en del nye muligheter med mobilen, slik jeg ser det! Jeg har en del venner i utlandet, nå kan jeg chatte med dem dritbillig selv om jeg ikke sitter forran pc'en! Og det er en veldig grei / rask / billg måte å prate med andre mobilbrukere på også. særs fornøyd
Bimmer325ia Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 har noen andre tips til flere artige programmer eller?
oro2 Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 har noen andre tips til flere artige programmer eller? Det er en egen sticky med programanbefalinger: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå